Olitko tänään luontoretkellä?

Me kävimme karpalossa ja nyt keitän kiisselin saamistamme marjoista.Näimme joutsenia taivaalla ja eräällä lammella oli paljon näitä kuninkaallisia lintuja.Näimme myös 2teertä.Oli oikein antoisa retki.Justiin,kun päästiin kotiin alkoi satamaan.

Avainsanat: karpaloita suolata

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 17:35

Koko päivän olis sukulaisia kyläilemässä, joten ulkoilut ja muut retket jäivät tältä päivältä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 17:40

Kävimme kotonani ja kumppani pyörähti lammen rannassa. Oli keräillyt litran karpaloita. Itse en ehtinyt tänään retkeilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 19:04

Joka päivä ollaan luontoretkellä - jos ei pääse metsään niin ihan alkaa "ahistamaan"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 19:20

Lenkin pururadalla tein, siinä tämän päivän luontoretkeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:27

1 vuotis synttäreillä tuli käytyä, joten ei metsässä käyskennelty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:29

Ei tullut tänään ulkoiltua eikä kuntoiltua..Olin mukana viemässä miestäni Helsinkiin,kun huomenna on selkäleikkaus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:54

Kaupungissa kävelyllä, mutta kyllä täälläkin voi nauttia luonnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.10.2011 - 22:11

pihalla tyttären kanssa silputtiin oksia ja tehtiin hiekkakakkuja, nam nam ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 23:38

Luontoretkellä olen joka päivä Aksun kanssa metsässä ulkoiltaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 06:49

tosi kiva luontoretki olikin, kävelin Waikawan lahden luontopolkua Pictonissa NZ. upea sää, eikä liian kuuma.mahtavat maisemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 13:00

eilen en käynyt ulkona ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:42

Tein luontoretken autolla. Jotenkin tuntui kuin maailma olisi suurentunut, kun puista oli kaikki lehdet pudonneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:43

Pomponrahkan pitkospuilla patikoimassa. Ihan vain nauttien luonnon kauneudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 21:06

Envalitetavasti ole käynyt luontoretkellä koko syksynä,muuten kyllä kuntoilen säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 03:25

Mäkin näin joutsenia viime viikolla, karpaloita en kerännyt.