Myös Yhdysvallan itärannikolla siirryttiin talviaikaan,heh.

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

Avainsanat: talviaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 09:25

Korjaan, normaaliaikaan! Missä se maapallon lämpeneminen viipyy?

Kysyjän kommentti

Yhdysvalloissa on eri aikaan kesä-ja talviajat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 09:30

Juu nuo heräs ihan talveen... lumineen kaikkineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 10:52

Kyllä on lunta ja surkia näky !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 11:34

Meillä sitä lunta odotellaan vielä, toivottavasti olisi vähemmän kuin viime talvena, saisi
pakkastakin olla vähemmän, vaikka talviajalla mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 12:11

Joo sama täällä. Lämmintä talvea odottelen jotta ei tarttis niin paljon lämmittää kämppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 12:20

Onneksi meille ei käynyt samoin.Se olisi nimittäin ollut vähemmän kiva talviaikaan siistyminen se. Ei olisi silloin naurattunut yhtään. Itku pikemminkin olisi tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 14:06

Taitaa tuo lumentulo yhä vain lisääntyä, kun ilmasto muuttuu?
Myrsyt ja sateet tulevat talvella lumen muodossa ja joku aamu voi olla koko talo lumen peitossa. Kannattaa varata muonaa ja polttopuita kesäkuuhun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 14:23

Siellä lumen tulo on kova juttu ja monen ihmisen loppu.Ei ollenkaan naurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 17:44

Onneksi meillä ei talviaika alkanut ihan noin konkreettisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 17:47

Totta totisesti ihan sanamukaisesti siirtyivät talviaikaan. Toivottavasti selviävät ja ainahan suomalaiset voivat mennä auttamaan. Meillähän on tunnetusti hyvää osaamista tuolla alalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 19:08

Pahaa jälkeä talven tulo on tuolla saanut aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 22:33

Ikävää asukkaiden kannalta. Suomi voisi alkaa todellakin myymään sitä Snow How:ta muualle mualimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:34

Perin surullisissa merkeissä siirryttiinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:37

Mieluummin myräkkä sinne kuin tänne Suomen maankamaralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 03:21

Surullinen uutinen, johan oli paljon lunta.