Auton kuljettaja puhalsi nollat poliisin alkometriin?

ajoi maantiellä maanneen hengettömäksi?
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....o-ajoi-yli

Avainsanat: mihinkään ei voi luottaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 00:50

Itsemurha onnistuu siis myös rauhassa maaten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 08:56

Olisi varmaan olla käytössä. hyvä, että olisi heijastimia.
voihan olla, että on saanut sairaskohtauksen tai sitten uupunut juomista.
Kyllä pimeällä on mahdoton havaita tummiin vaatteisiin pukeutunutta makaajaa.
Näillä tiedoilla en kyllä tuomitse autonkuljettajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 09:19

Heijastimen käyttö luo kävelijälle omaa turvaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 09:21

Yhdyn sirkkaliisan kommenttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 11:58

miksiköhän se ukkeli siellä makoili...........??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 12:04

Omalle kohdalle on joskus nuoruudessa osunut samanlainen tapaus. Henkilövahingoilta kuitenkin silloin vältyttiin. Oli vuosi 1989 ja olin kuskina kaveriporukassa. Talviyön pimeinä tunteina huomasin keskellä tietä jotain. Joka siis oli joku elämäänsä kyllästynyt. Sain väistettyä kuin myös takana tullutkin. Pysähdyttiin ja se takana tullut autokunta korjasi kaverin parempaan talteen. Joskus olen vaan miettinyt josko olisi autossa ollut huonommat valot tai vastaantuleva auto olisi sokaissut? Tapahtumat sijoittuvat johonkin Köyliön tienoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 17:47

Ei sitten ollut mies muuta makuupaikkaa keksinyt...vai olisiko tarinalla juuri sellainen loppu kuin hän oli toivonutkin. Ikävvää se, että täysin ulkopuolinen, sattumalta tilanteeseen joutunut joutuu nyt kärsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 19:06

Sirkkaliisan kanssa olen samoilla linjoilla, valitettava tapahtuma sinällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 03:59

Olen samalla linjalla Sirkkaliisan kanssa. Kun en tiedä tarkemmin tapausta. Mutta sairaskohtauksellehan ei voi mitään, enkä kuljettajaa voi syyttää. Ei kukaan voi pimeässä havaita tiellä makaavaa miestä. Mutta jos mies oli päättänyt itse lopettaa elämänsä, niin miksi pilata tuntemattoman ihmisen elämä? Kuskilla ei tule olemaan helppoa tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:36

Outo tapahtuma sinällään. Tutkijalautakunnan raporttia odotellaan, josko syykin selviäisi.