Oletko nähnyt kotinurkillasi alastoman karhun?

www.iltasanomat.fi/videot/ul...10002.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 08:06

Olivat nämä poloiset surkean näköisiä,toivottavasti saisivat selville mikä näitä eläimiä vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 02:30

Eipä ole tullut vastaan edes karvamallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 07:36

Kustaa II Adolf tuolla seudulla joukkoineen käyskenteli 379 vuotta sitten.
"Pojat, kansan urhokkaan, mi Puolan, Lützin, Leipzigin ja Narvan mailla vertaan vuoti."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 08:01

Karhun jätöksiin olen "törmännyt". Tiedä sitten oliko alastoman karhun?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 08:17

Empä ole. Eilen lenkilläni näin yhden omakotitalon edessä paljon puuveistoksia ja oli
siellä yksi kontio pystyssä jolla ei ollut karvoja. Olisiko se siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 08:27

En ole tavannut karvallista enkä karvatonta mallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 09:20

Ei karvallistakaan ole luonnossa nähty joten miksi siis karvatonta, ja kyllä noilla verokarhuilla vaatteet on päällään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 12:24

Empä ole kotinurkillani voinut nähdä alastomaakarhua kun sitä pukeissa olevaakaan ei vastaani ole tallustellut, ei vaikka asun tutkimustenkin mukaan runsaskarhuisella alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 17:44

Ei ole minkäänlaista karhua onneksi näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:42

Ei ole karhuja meidän seudulla näkynyt..Kyllä tuo alaston karhu oli sairas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 02:10

Eipä oo täälläkään näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:32

Ei noilla talvisin teitä höyläävillä karhuilla paljoa ole kuteita peltien päällä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:33

Ompa outdonnäköinen ilmestys. Ei muuta havaintoa kuin linkistäsi.