Mariaanalle onnittelut rohkeasta ratkaisusta jäädä pitkälle vuorottelu vapaalle.

Oletko ollut vuorottelu vapaalla?

Avainsanat: vuorottelu vapaa ansaittu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 21:25

En ole ollut, enkä ole ajatellut hakeutuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 19:48

V.1998 olimme kesän (1/2 vuotta) vurotteluvapaalla,oli hieno kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 20:22

Mieheni on parhaillaan vuoden mittaisella vuorotteluvapalla ja käyttää sen ajan talomme rakentamiseen. Harmi, että jatkossa vuorotteluvapaan ajalta maksetaan vähemmän kuin nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 21:27

Minä olen haaveillut, mutta en uskaltanut... vielä. Onnitteluni Mariaanalle!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 23:46

Onnittelut Mariaanalle, on hyvä saada aikaa itselleen. Olen ollut vuorotteluvapaalla pisimmän mahdollisen ajan eli n. vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 02:13

Lampimat Onnittelut! Kaikkea kivaa ja mukavaa vuorotteluvapaallesi! Pistaydu taalla down underissa vapaallasi!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 07:11

Kiitos, kiitos. Tein todellakin tällaisen päätöksen ja entisillä eduilla vielä mennään. Taisi kaatua se esitys vuorotteluvapaan etujen karsimisesta. Tarkoitushan on tukea työssä jaksamista. Olo on kutkuttavan onnellinen ja olisi ihana toteuttaa kaikki se mitä oikeasti haluaisi, mutta koska en ole sinkku niin se rajoittaa aika paljon esim. liikkumista tai pidempiaikaista asumista lämpimässä maassa.
Joka tapauksessa yritän nauttia ihan tavallisesta arjestakin ja siitä, että kaikki juhlapyhät tulevat tuntumaan nyt oikeilta, kun voi olla kotona ja itse laittaa esim. joulua. Omasta itsestä huolehtiminen on myös niitä ykkösasioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 09:19

Hyvä ja rohkea päätös Mariaana jäädä "huilaamaan".
Kyllä työsi on niin raskasta, että varmaan on hermolepoakin, vaikka olet kuinka tasapainoinen
ihminen.
Ja kun Sinulla on niin paljon "inspiraatiota" pääkuoren sisällä, että voit suunnitella
meille kaikille sen onnenmaan, jossa asut. Ainakin tuntuu siltä.
Mutta varmasti niitä ylämäkiä on ollut tielläsi, niinkuin jokaisella
Ylämäen jälkeen on myötätuulta jolloin anna mennä suvantoon vain.
Muista kuitenkin antoisten ajatuksiesikin levätä, jaksat sitten taas eteenpäin.

Elämä on täynnä tälläisiä ratkaisujen paikkoja
pillotettuja pieniä onnenkorkkia.

siis reipasta, iloista ja onnellista vapaata Sinulle, muista levätäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 09:28

En koskaan mutta onnea vaan niille jotka toimeen ryhtyvät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 02:05

Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:17

Sukulaispariskunta on ollut koko vuoden vuorotteluvapaalla. Ovat matkustelleet, viettäneet aikaa yhdesä jne. Vuoden alusta sitten töihin taas. Kannatan ajatusta ja toteuttamista kenelle se sopii ja on mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:24

Onnea vain Mariaannalle. Nautihan vapaastasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:19

Oloneuvos sai viettää yhteisiä hetkiä vuorotteluvapaan aikana. Päivääkään en vaihtaisi pois.