Mitkä ovat mielestäsi ne ainekset, joista koostuu hyvä elämä?

Avainsanat: hyvä elämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:21

Terveydestä, rakkaudesta ja pikkuriikkisen onnesta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 18:51

Sisäinen rauha, luottamus elämään kaikissa tilanteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 18:53

Kun perhe ja työasiat kunnossa.Rahaa senverran,että toimeen tulee.Ehkäpä vakituinen työ.Asunto,josta pitää.Mukavia harrastuksia...Ystäviä...Eiköhän se tuossa tärkein ole?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 18:56

Oman itsensä tunteminen on avain rauhaan rakkauteen ja luottamukseen.Rahaakin saisi olla vähän enmmän,kun nykyisin on.Avioliiton perusta on yhteen hiileen puhaltaminen ja luottamus kumppaniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 19:03

Usko Jumalaan ja sen myötä sisäinen rauha, itseensä ja kanssamatkaajiin.
Elämä on nykyään kovaa kaikin tavoin. Jotkut eivät jaksa elämää eteenpäin ja päättävät
päivänsä, niinkuin kaikki tiedämme että enenemässä määrin.
Meidän itse kunkin täytyisi huomioida ne läheisemme, ystävät, naapuritkin.
Näkkileipärahaa sopivasti ja vähän sukanvarressakin että aina joskus pääsee
lähtemään vaikka ulkomaan matkalle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 21:33

Että asettaa itselle selkeät tavoitteet. Ei liian suuria, mutta jotain. Ja että tietää, mihin voimat riittää ja mitä itseltä odotetaan. Ja kun saa jotain aikaan ja onnistuu joskus ylittämään itsensä. Sitten tietysti läheiset ja ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 09:21

Perhe ja terveys on tärkeimmät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 11:33

Hyvä lapsuus, tasapainoinen kristitty koti, nuoruuden uskon aika, hyvä avioliitto ja lapset.
Seesteiset vanhuuden päivät, joihin voi kuulua myös sairautta, mutta ne ovat minulle
kuin helmiä, joiden kautta Jumala riisuu matkamiestä kotimatkalle.
Talous siinä kunnossa, että leipää on jokaiselle päivälle ja lähimmäisen huomioon otta-
minen, anteeksianto, kiitos ja rakkaus, Jumalaan turvautuminen, sillä päivääkään
en uskaltaisi elää ilman häntä.
Suhteet kunnossa kaikkien kanssa.
Nämä kun toteutuisivat kaikki kohdallani, niin minulla olisi hyvät elämän eväät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 02:04

Terveys on kaikkein tärkein ihmisen elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:14

Rakkaus, ja ripaus onnea mukaan.

Muut tulevat sitten aikanaan.