Onko olemassa jokin suositus siihen kuinka usein tiskiharja tulisi vaihtaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.10.2011 - 16:00

laitan harjan joka kerta tiskikoneeseen kun pesen koneella, vaihdan kun harjat menevät "lyttyyn" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 15:24

Itse vaihdan kun näyttää ja tuntuu jo huonolta, pois en heitä vaan taas saan siitä kivan harjan siivoukseen, jalkalistoja varten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 15:45

no tota noin eiköhän viikko olis sopiva käyttöikä tiskiharjalle vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 16:21

Minä vaihdan harjan kun on tummunut vähän, laitan sen paistinpannuharjaksi ja
uuden tilalle muille astioille.
inä en paljon tiskiharjaa käytä, tykkään pestä niillä karheilla onks ne karhunkieltä
vai millä nimellä kulkenevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 17:28

Kyllä sen harjasta näkee, kun on aika vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 18:55

Tiskikoneessa kun tiskaa harjan säännöllisesti ja kun harjakset lyhenee ja tekee häviön, ostan uuden.Kestänee muutaman kuukauden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 18:58

Vaihdan harjan sitten,kun se on sen näköinen ettei sitä viitsi katsella eikä hirviä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 18:58

Minäkin pesen tiskiharjani astianpesukoneessa viikottain. Käytän Sini-astiaharjaa, jossa vaihdetaan vain harjaspää; vaihdan kun harja on kulahtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 21:19

Vaihtopää-harja on käytössäni ja harjan pää menee vaihtoon, kun alkaa näyttää elähtäneeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 21:35

Sitten kun sillä ei saa enää moottorin osia puhtaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 02:02

Vaihdan kun on tarpeeksi kulunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:27

Aika usein se täytyy vaihtaa, aikaväli ei ole jäänyt mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:12

Riippuu käyttötarkoituksesta. Jos pesee rasvaisia ja likaisia astioita, harja likaantuu nopeammin ja pitää vaihtaa. Puhtaampia pestessä kestää pidempään kauemmin. Itselläni on kumpaakin tarkoitukseen oma harja. Kyllä sen näkee milloin on aika vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:12

Minulle tuntematon aihealue.