Näin halloween-viikonloppuna: tykkäätkö kauhusta ja jännityksestä? Siis esim. kirjoissa ja elokuvissa.

Minä en uskalla katsoa mitään jänniä TV-sarjoja tai leffoja puhumattakaan, että lukisin jotain kauhuromaania. Menisi vaan pissat housuun eikä yöllä tulisi uni.

Avainsanat: kauhua ja jännitystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 18:09

Lempiviihdettäni jos rehellisiä ollaan :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 15:25

Joskus tulee katsottua, mutta usein olen silmät kiinni jo jännässä kohdassa joten en koskaan koko elokuvaa nää...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.10.2011 - 16:03

kyllä pieni jännitys silloin tällöin on ihan mukavaa, mutta ei liian kanssa ;) toivat nuo markkinamiehet tämän halloweenin tänne meillekin, saas nähdä miten käy pitkässä juoksussa, on jotenkin niin teko....väkisin väännettyä, ehkä ajan kanssa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 16:23

Halloween juhlaa en pidä, se on periytynyt meille nyt, mutta on pakanallinen juhla.
Jännityspätkistä telkassa kyllä pidän varsinkin saksalaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 17:36

Juhlista en tiedä, mutta tässä saunan päälle aion juoda pari lomkeroa silkasta helpotuksesta. Alkoi nimittäin vuorotteluvapaa. Tykkään katsella kauhuleffoja, mutta en yksin enkä ennen yövuoroa. Pari viikkoa sitten tuli katsotuksi kauhuleffa ja lähdin sen jälkeen yöksi töihin. Siitä tulikin jännittävä yö, kummituksineen kaikkineen. Vieläkin hampaat kalisevat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 19:00

Kauhuleffoista en välitä ;useimmiten rupean vain nauramaan... Mutta kunnon jännityksestä tykkään.Luen paljon kirjoja sekä katson leffoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 19:00

En pidä kauhu elokuvista,vaikka ennen olin mafia leffojen ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 19:03

Nuorena kävimme leffassa katsomassa kauhupätkän poikineen. Stephen Kingin romaaneja on hyllyssäni läjäpäin. Hohto elokuvana oli aivan hupipätkä verrattuna kirjaan. Kyllä tuo King on king omalla sarallaan. Kauhuleffoja tai -kirjoja ei ole tullut harrastettua enää vuosikausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 21:17

Kauhusta en välitä, hyvä jännitys on paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 02:01

En pidä kauhuleffoista yhtään, rupeaa vain pelottamaan. Historialliset leffat ovat minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:10

Kauhusta ja jännityksestä: kiva istua omalla sohvalla ja ajatella - onpa hyvä että olen täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:11

Halloween kuuluu minusta turhien juhlien joukkoon. En vietä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 15:39

juu pidän