Ketin aamulla kaurapuuron ja minulle kävi vahinko suolaa lipsahti liikaa.Onko sinulle käynyt vastaavasti?

Piti keittää uudet hutut,kun edellisiä ei syönyt erkkikään.

Avainsanat: puuro suolaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 13:31

Kerran töissä lipsahti aamupuuroon ehkä hiukan liikaa, mutta mummukat söivät hyvällä ruokahalulla kuitenkin...laittoivat sokeria tasapainottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 13:24

No ei juuri noin, sillä aamusin syön kaurapuuroni kokonaan ilman suolaa.
enkä muista muidenkaan ruokien liika suolaamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 13:57

Noin ei pääse käymään, sillä en laita puuroon suolaa lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 15:23

Jauhelihakastikkeeseen tupsahti todella paljon kanelia, pilalle meni...
Laiska kun olin enkä silmälaseja laittanut päähäni, Jauhelihamauste ja jauhettu kaneli menivät sekaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 18:10

Enpä edes muista milloin olisin puuroa viimeksi syönyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 21:14

En laita puuroon suolaa, aamuisin puuroannoksen kyllä syön. Muutoinkin olen suolan suhteen säästäväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 12:42

En nykyisin keittele puuroja enkä vellejä, mutta vieraani teehen laitoin kerran sokerin sijasta suolaa! Hänen ilmeensä oli sanoinkuvaamattoman kauhistunut, kun hän tajusi, mitä hän oli ottanut melkoisen suullisen teemukistaan! Juoksi suoraa päätä vessaan, ja sylkaisi teensä sinne. Onneksi ei matolle, tai vaatteilleen tai jotain...Että on niitä taitoja minullakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:57

On käynyt muutamasti, ja roskiin menivät. Ei auttanut kun kiehauttaa uudet puurot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:28

Riskiä ei ole, koska en keitä puuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:08

Ensimmäisen ja viimeisen kerran pikkutyttönä kotona: lisäsin vastaavasti sokeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:07

Olen saanut vapautuksen kaurapuuron syömisestä. Kiitos siitä.