Hyvää huomenta jokaiselle! Onko tiedossa jo kuinka vietät tämän lokakuun viimeisen viikonvaihteen?

Minä itse olen aivan kotosalla arkiaskareiden parissa.

Avainsanat: viikonlopun vietto (kategoriaa voisi ajatella muutakin vaikka työ ja leikki.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 02:15

laiskotellen. aurinko paistaa tosi lampimasta, onneksi pieni tuulenhenki kay, ei ole tukala saa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 08:06

remonttia, remonttia, remonttia.
eilen lopetettiin 22,12 ehtoolla mutta ny o vinnin lattia laitettu ;). pian aloitetaan kaiteen suunnittelu ja sitä sitten viikonloppu tehdään.
mukavasti tämän katkaiseen siskon tytön 18v kahvikutsut. jeeeeee - kaaaakkua !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 08:08

Vapaudenpatsaan 125 vuotisjuhlia ja Intian F1 kisoja TV:stä ja tietokoneesta katselen. Intiassa muuten eilen harjoituksissa kulkukoira juoksenteli radalla. Pisti pelin jännäksi, ainakaan minä en sellaista haluaisi 300kmh vauhdissa naamalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 08:56

Ihan nyt lauantai kotona, mutta huomenna nuorimman lapsenlapsen 1 v päiville...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 09:42

Siivousta aloitellaan ja sitten kaupassakäynti,ruoanlaittoa ja illa saunomista siinäpä se sitten onkin tämä päivä pääpiirteittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 13:59

Arkiaskareita eli siivousta, pyykkäystä, vaatteiden silitystä ja leipomista tänään, huomenna tulee sukulaisia kyläilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 15:48

no tota noin saunomista" halloweenin merkeissä".

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.10.2011 - 16:09

samaa rataa menee kuin kaikki muutkin viikonloput tänä vuonna, touhutaan pikkuneidin kanssa, ulkoilutetaan koirat, käydään ehkä kaupassa tai mummua katsomassa, lämmitetään sauna ja roiskitaan ammeessa, illalla sitten napsuillaan kun neiti nukahtaa ;) emäntä kiikutti pihalle lyhtyjä eilen ja sanoit että olisi mukava jos olisi kynttilät palamassa kun tulee illalla töistä, täytynee toteuttaa tuo toive ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 17:38

Toivun viime yön työvuorosta ja aloittelen vuoden kestävää vapaan viettoa ottamalla pari lasillista jotakin hyvää saunan jälkeen. Huomenna reippaana lenkille ja jotain hyvää ruokaa pitää tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 18:12

Kavereiden kanssa halloweenia :3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 21:12

Palasin tänään viikon Tallinnan reissulta, nyt on päivä mennyt postia ja s-postia selvitellessä, matkavaatteitten huoltoa ym. muuta pientä ja kivaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:56

Ihan remonttihommissa on mennyt, ja kotiaskareiden parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:24

Kirjamessut oli ohjelmassa lauantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:07

Oli tiedossa, kotona oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:06

Matkaillen meni tuo viikonvaihde. Nyt taas napsuttelun parissa.