Onko ken käynyt Tunisiassa marraskuussa, tarkeneeko hyvin, paistaako aurinko.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2011 - 19:07

En ole käynyt mutta Saharassa paistaa aina päivällä Aurinko ja lämpöä riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.10.2011 - 19:54

Deturi kertoo näin:
www2.detur.fi/SfCmsB2CUi/pag...nisia.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 08:53

no tota noin en just marraskuussa mut joulukuussa. ilmat suht koht hyvät about 20 asteen tietämillä.
se vaan ku on saharan kuppeessa saattaa nähdä kangastuksia.et lämpöä nousisi maasta lissää.
kameli tulee tutuksi. terv. oski

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 14:09

En ole käynyt Tunisiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:02

Lämpöä ihan riittämiin asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 17:32

Aurinko paistoi, lämmintä oli sekä päivällä että illalla. Ei kuitenkaan tukahduttavan kuumaa. Joskus meren rannalla auringossa paistatellessa aurinkovuoteella tunsin hitusen vilunväreen kun vähän tuuli. Asteet auringossa 25 paikkeilla. Olin Soussessa Tunisiassa marraskuun alussa 1998.

Lähteet:
oma kokemus