Oletko nähnyt ikinä eri eläinlajien risteytyspentuja?

Esimerkiksi kissan ja koiran aikaansaannoksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2011 - 17:54

Sorsa ankkaa olen jopa hoitanut, on ankan kokoinen ja sorsan värinen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2011 - 14:27

No en nyt sentään kissan ja koiran risteytystä. Muulin olen nähnyt ja sehän on hevosen ja aasin risteytys. Oma lukunsa ovat tietysti ne koirat, kun kaksi eri rotua on risteytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 16:48

empä ole kiinnittänyt huomiota. Koiria kyllä olen nähnyt, siis sekarotuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 18:57

Minullakin aikoinaan, 50/60-lukujen vaihteessa, oli rotukoira siinä oli monta rotua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2011 - 19:46

En ole tuollaisia sekoituksia nähnyt. Sekarotuisia kylläkin, mutta ne ovat olleet samaa lajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 22:08

Tänään oli juttu. Ivalon järvissä oli risteytynyt muikku siian kanssa ja sitten takaisin taas tämä muikkusiika siian kanssa. Täläinen heikentää sopeutumaa kun kalat ovat saavat muualata geenejä, jotka ovat sopeutuneet muihin olohin.
Mielen kiintoiis tälläiset risteymät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 23:50

Muuli = aasi ja hevonen
Liikeri = tiikeri ja leijona
bastard = vähintään kahden rotukoirankoiran sekarotuinen risteytys
"koirasusi" = koiraemo synnyttää suden jälkeläisiä
ja tietysti lahnasärki = lahnan ja sären risteytys.... Nämä olen nähnyt : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 21:00

Muulin olen nähnyt ja lukuisan määrän seropeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:52

Sekarotuisia koiria kylläkin, mutten tuollaisia olioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:59

girasol niitä tiesi aikamoisen määrän.