Testaa Suomi kuvasi?

www.sonera.fi/suomivisa/

Lisätty: 28.10.2011 - 09:56

www.uusisuomi.fi/videot/5547...prillipila

Lisätty: 28.10.2011 - 19:01

Kyllä olette hätäisiä ensimmäisessä linkissä!

Avainsanat: aprillipila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 10:57

Tulokseni 89%. Myrkky meni pieleen 360 km. Muut siedettävän lähelle.

Kysyjän kommentti

miulla 98%

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2011 - 10:24

Heh, heh tuo spagetin poiminta näytti aikas hauskalle...mutta mitä pitää testata? Suomi kuva?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 11:11

Testaus linkki ei auennut, mutta aprillipila kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 16:55

Ensimmäisestä mainoskuvasta en keksi mitään , enkä paljon metsäkuvastakaan.
Kuinka näistä voi Suomi kuvansa testata. Olkoon menneeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 14:13

Aika hauskoja jekutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 23:08

Aspergerin oireyhtymä eli Aspergerin syndrooma (AS)[1] on autismin kirjoon luettava neuropsykologisten piirteiden mukaan määrittyvä yksilönkehityksellinen neurologinen poikkeavuus, joka on tyypillisesti geneettisesti määräytyvää erilaisuutta. Etenkin laadulliset ja usein myös määrälliset poikkeavuudet sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ja ei-kielellisessä viestinnässä ovat ominaisia aspergereille[2]. Tavallista on myös intensiivinen uppoaminen yhteen tai muutamaan erityiskiinnostuksen kohteeseen.

Aspergerin oireyhtymään liittyy yleensä myös poikkeuksellista aistiyliherkkyyttä,[3] joka saattaa aiheuttaa huomattavia käytännön ongelmia.[4] Lisäksi aspergereilla esiintyy usein yhdellä tai useammalla muistin osa-alueella poikkeuksellista lahjakkuutta tai muistihäiriöitä tai molempia. Monilla aspergereilla on myös Touretten oireyhtymä tai tarkkaavaisuushäiriön oireita.

Aspergerin syndrooman tunnusmerkkien esiintyvyys ja voimakkuus ovat tapauskohtaisia. Aspergerin oireyhtymän tunnusmerkit ovat usein tilanteesta riippuen etuja tai haittoja. Esimerkiksi tarkoista aisteista voi olla hyötyä, mutta ne voivat myös hankaloittaa elämää. Lisäksi aspergerit ovat usein varsin itsenäisiä ajattelussaan ja toiminnassaan, koska heillä on valtaväestöä heikompi taipumus omaksua automaattisesti enemmistön käyttäytymis- ja ajattelumalleja.