Kuinka tarkkaan luette kyssärit ja vastaukset?

Tein havainnon ettei ihan tarkkaan kaikesta olla selvillä.

Avainsanat: tarkkaan luetaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2011 - 10:29

Joskus luen todella tarkasti välillä huumorin pilke silmäkulmassa ja vastaan myös sen mukaisesti. Minä luen kaikkien vastaukset koska se on mukavaa hupia. Kiitos vaan kaikille hauskoista vastauksista kuin myös niistä asiallisistakin.

Kysyjän kommentti

Kiitos tarkalle lukijalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2011 - 01:28

kyssarit kylla luen mihin vastaan, ja oletettavasti myos ymmarran luetun ja kirjoitetun. yritan ainakin olla vastaamatta asian vieresta. mutta muiden napsulaisten vastauksia en kylla lueskele, ei ole aikaa moiseen.
teilla siella klo on 10 tuntia jaljessa, taalla kohta puolipaiva perjantaina 28.10.2011. sateisen paivan terveiset, pidan nettikaffilas sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 01:40

Useimmiten kieli poskessa.
Vastaukset sen mukaisia. Palisanterille mukavaa kesän alkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 06:50

Tarkasti tämänkin luin ,en tiiä ymmärsinkö mithään.
Lukihäiriöinen tankkaa ja tankkaa ei sille mithään voi. Näillä evväillä menhään.
Vaikee kyllä minun ymmärtää lukemaani ja virheitä niin maan pirusti.Koulussa äidinkieli oli tuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 07:29

Kuten rahametsistä!

Lisätty: 29.10.2011 - 01:03

Ei vieläkään Google Earth'in tiekameran kuvissa tiellä 12 ollut tuollaista viittaa 3km Teilinkankaan Essolta (seo nykyjään näkyi olleen)?
www.napsu.fi/files/images/L/...-Lahti.jpg

Läheltä lähtevän Sairakkalantien Asikkalaan olen ajanut rallissa pikataipaleena 70-luvulla.

Lisätty: 31.10.2011 - 07:12

Virallista tietoa?
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/12348
Kasalaisen Karttapaikka; kansalaisen.karttapaikka.fi/...mp;lang=fi

Lisätty: 31.10.2011 - 08:05

Google Maps: g.co/maps/r2c9j
Laita ne Rahametsän kuviesi paikat tähän karttaan, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 09:06

Ei minulla ole aikaa kaikkea lukea, sehän olisi elämäntehtävä sitten.
Tosin kysymyksen luen , johon vastaan.
Itse inhoan avattavia aiheita, usein sieltä saa hakemalla hakea
varsinaista asiaa.
Kukin tavallaan mennään eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 11:07

Vastaus on niin moninainen, kyllä luen kysymyksen mutta se miten kysymys ymmärretään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 12:18

Pyrin syventymään niihin, mutta... Kiireisenä aikana se ei onnistu kovin hyvin, liekö keskittymiskyvun puute. Kun on aikaa, nautin ja ahmin napsujen tekstejä. Tämä on vaan niin mainio paikka. Ja ihmiset täällä. En vaihtaisi pois mistään hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 12:28

Joskus sitä tulee luettua kuin piru raamattua, joten vastaukset menee ihan poskelleen, kun ei enää loppupelistä muista mihin piti vastata ja oikeestaan sehän on vain tämän palstan suola.
Vilkkaalla mielikuvituksella voi olla osansa siinä, että ei ehken ole ymmärtänyt kysymystä oikein. Minulla vain joskus ajatus karkaa ja sen myötä vastauskin.
Yritän siis lukea normitarkkaan ja vastaan ihan omasta päästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 14:52

Luen huolimattomasti mutta kuitenkin yleensä niin, että ymmärrän asian. Olen silti saattanut ymmärtää jotakin väärin joskus...

Kaikki eivät joko lue huolella tai muuten vain tarttuvat ihan vääriin asioihin. Kun minä esitin kysymyksen eräästä televisiosarjoissa esiintyvästä ilmiöstä ja mainitsin yhden sarjan esimerkkinä, jotkut vastaajista vaikuttivat luulevan, että heiltä kysyttiin mielipidettä kyseistä sarjasta... tai sitten se oman mielipiteen esille tuominen on vaan niin mukavaa, että ei haittaa, vaikka sitä ei olisikaan kysytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.10.2011 - 23:10

kysymykset luen ja toisinaan vastauksetkin, ainakin jos aihe on mielenkiintoinen, aika meinaa olla vähän kortilla välillä, joten tulee vain kävästyä, eikä kerkeä lukemaan kaikkea :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 23:34

Tarkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 08:14

oikea havainto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:45

Eipä niin, sama havaittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 11:37

Kysymyksen luen, ymmärrys on jo sitten toinen asia ja vastauksen ymmärtäminen vielä ihan oma lukunsa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:42

Luetun ymmärtäminen on toisille vaikeampaa. Se ei kuitenkaan ole olennaista napsuttelussa.