Tuletkos kummiksi???

Ajatelin ryhtyä kummiksi - entä Sinä?

Toffe

Tue kreikkalaista – ryhdy kummiksi tänään!
Auta Kostasia, Dimitrosta ja Georgiosodupulopululososia säilyttämään hyvinvointinsa kotona Kreikassa. He ovat nimittäin vaarassa:

- joutua maksamaan veroa

- joutua menemään töihin joka päivä

- joutua tekemään pidempää päivää kuin 9-15

- menettää 14 kuukausipalkkaansa vuodessa

- etteivät pääsekään eläkkeelle 50-vuotiaina 90% palkkakertymällä

Anna lahjasi jo tänään.

Tekstaa "Ouzo" numeroon 72 500
Viesti maksaa 1600 Eur + mahd. operaattorikulut.

Lisätty: 27.10.2011 - 17:25

Vitsi vitsi vitsi....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 10:38

Ei niin pientä pilaa, ettei totuus pilkistä joukosta.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

tämän ketjukirjeen sain sähköpostiini...
Mutta ainahan näissä jutuissa piilee totuuden siemen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 20:41

Ala mieluummin minun kummikseni.
½ tosissani oilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 22:10

Toivotaan, ettei näitä kummilapsia siunaannu lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 22:41

En ala kummiksi.Ja boikotoin kyllä maataan vielä pitkään, jos tästä kaikesta selviävät "kunnialla".En aio matkustaa Kreikkaan ihan lähivuosina : (

Minusta oli paras juttu, kun heille maksetaan palkanlisää käsien pesemisestä.Siis HALOO! Hoitajan työssä taitaisin saada aikamoiset boonukset palkan lisäksi...Puhumattakaan muista hassuista lisistä...Nyt kun etuuksia otetaan heiltä pois, niin nurisevat...Kumma kansa...

Maarit77 kanssa NIIN samaa mieltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 23:18

Olen vain suomalaisten kummi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 06:55

Olen huono kummiksi, yksi kummityttö meillä, on ei muuta nyt kiitos.Aikuinen jo. Silloin kun vielä käytti haalaripukua ulkona leikkiessään ,osti hänellä jokavuosi sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 09:01

En todellakaan ryhdy krekujen kummiksi. En pidä kenestäkään joka ei omia asioitaan kykene hoitamaan.
Kreikkaan on kannettu rahaa vuosikymmenien varrella hur mycket som helst, nyt saa riittää.
Lomamatkat Kreikkaan on nyt toistaiseksi jäissä, koko ruokakuntamme harvinaisen samaa mieltä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 09:07

En tunne ollenkaan tarvetta sellaiseen hommaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 10:11

En nyt viitsi kummiksi ryhtyä mutta muuten vaan sääliksi käy kreikkalaisia, kun noin koville ovat joutumassa ;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 10:36

En taatusti ala ja minä en aio matkustaa siihen maahan enää koskaan. Sen verran ottaa pattiin ja katsokaa vaan tekeekö ne siellä Kreikassa vieläkään mitään velkojensa eteen. Tuskinpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 12:56

Eikös jokainen suomalainen ole tuohon jo osallistunut n. 4000 eurolla / ihan jokainen suomalainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 08:15

mun kummikiintiö on täynnä - zorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:39

Ei herra paratkoon, kummilapsia on jo riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 11:33

Luovutan kummin velvoitteeni Jutta Urpilaiselle.