Napsu sekoilee?

Miksi kysymys tuli kahteen kertaan?
Tekaisin jälkimmäisestä tämän, kun ei kai voi kokonaan poistaakaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 16:55

Joskus pukkaa tuplana olen huomannut, itselläni ei kyllä mutta olen vaan huomannut jokusen kerran...

Kysyjän kommentti

Taisi olla oma sekoiluni. Suoraan sähköpostista kirjautumatta kysymään, niin käy noin.
Taisin jopa juuri ilmoittaa asiattoman kysymyksen, kun vastasin tähän ihan samoin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 22:17

Joo, sama huomattu. Tosin itsekin sekoilen välillä pahasti. Wanhuus ei taida tulla yksin. No en niitä nyt lähde erittelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 23:17

Ei taida olla enää napsussa ylläpitoa. Ei oteta mitään kantaa mihinkään. Tulihan mullekin kaksi vastausta kyssäriini samalta henkilöltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 08:57

Samaa olen ihmetetellyt, tuplaviestejä näkynyt viime aikoina.
Taannoin myös henkilökohtaisia viestejä tuli tuplaten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 09:09

Varmistus on hyvä keino, että ajatukset menevät jakeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 10:10

napsu varmaan päätti laittaa tuplavarmistuksen, että kaikki älyävät vastata kyssäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:37

Jospa ylläpidolla on varmistus päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 11:32

Välillä tuntuu takkuavan....