Kuka aikoo osallistua? www.iltalehti.fi/uutiset/201...1_uu.shtml

Hernekeittoa iso satsi ja tuoretta ruisleipää päälle, niin menestystä tulee että paukkuu.

Avainsanat: pierukilpailut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 20:31

Vasta sitten jos järjestävät vetopierukilpailut. Kuka on paras sisäänvetäjä?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 15:27

Olisi edes pikkuisen lähempänä...
Tuohon valmistatuvat voisivat tulla tänne leirille harjoittelemaan, sillä täällä olevat suomalaiset leipomot paistavat sellaista ruisleipää, jota minä edes uskalla syödä. Sillä saattaisi voitto hellitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 15:45

No voi taivaan vallat, ei sen takia viitsi sinne matkustaa.
On ihmisillä aikaa ja hömpötystä, ei muuta voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 16:53

Eipä multa niin komeita paukkuja tule vaikka kuinka ruisleipää ja hernekeittoa puputtaisin suuhuni...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.10.2011 - 22:16

ei taida kiinnostaa tarpeeksi tuommoinen touhu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 22:43

Mainitsin meidän miesväelle, että ilmoitan heidät kisaan.... Saas nähdä, että kumpi voittaa...Hyvät mahikset molemmilla : )) !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 23:15

Ainahan suomalaisia on pidetty hieman outoina - ja tuo on jo melkein viimeinen silaus uskomukseeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 07:03

fi.wikipedia.org/wiki/Pieru Ans, tutkailla tuosta pierusta ,kun perehtyy siihen voi voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 08:14

En viitsi osallistua,kun kuitenkin veisin muilta kilpailijoilta mahdollisuuden voitosta.Sulostutan vain kotiväkeäni tällä taidolla.Pidän matalaa proviilia tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:35

En taatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 10:55

Luultavasti voittajan kannustusjoukot tuulettavat rajusti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 11:27

Taidan jättää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:06

Voisi olla persuille omiaan tuollaiset kisat.... sivistymätöntä puuhaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:36

Tunteita ja tuoksuja lienee kyseessä.