Urbaanilegenda vai täyttä totta?

www.iltasanomat.fi/videot/vi...86287.html

Ite kuulin kyseisen tarinan muutamia vuosia sitten,yläasteikäisenä,eikä kotiväki millään halunnu uskoa tarinaa jota selitin. Hah,nyt on todisteita siitä että muutama muukin on kuullu saman tarinan eikä se ollut vain teini-ikäisen tytön mielikuvituksen tuote.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 15:52

Ei niitä mikään kummitus piirtele.
Aikoinaan Lapuan ja Kuortaneen rajamailla kuoli kolme saksalaista auto-onnettomuudessa ja pian sen jälkeen joku pystytti paikalle kolme valkoista puuristiä. Aikanaan ne lahosivat ja paikalle ilmestyi uudet ristit vuosien päästä onnettomuudesta. Taidettiin uusia parikin kertaa, mutta nyt niitä ei enää näy. Ehkä vielä jonain päivänä joku vielä tuo uudet ristit lomamatkalaisten surulliselle päätepisteelle?
Monessa maassa, etenkin Itä-Euroopassa teiden varsilla on oikein alttareita onnettomuuspaikoilla.
Ihmiset haluavat muistaa läheistensä ja miksei vieraampienkin matkan päätepisteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 13:28

Tuohon en nyt hevin usko...
Mutta ainahan noita juttuja tulee esiin, jotta voi olla totta toinen puoli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 14:43

Kyllä nämä tuollaiset kuolemat poikii usein jotain mystistä sen jälkeen.Lapsesta kyse kuitenkin. Kyllä ihminenkin muistaessaan, äkkiä ristinmerkin tekee .On voinut läheinekin joka jäi kovaan ikävään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 14:51

Jaa, kyllä joku vaisto laittaa minut uskomaan uskomattomaankin. mutta oma ylpeyteni estää
tunnustamista, että on perääkin.
Paljonhan sitä on sellaista, mikä jää pimentoon tai sitten tiedetodisuus antaa ihmisiin menevän selvityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 22:20

Mieheni kertoman mukaan tarina on tosi. 1960-luvulla mieheni koulumatka kulki tuon paikan ohi. Joka päivä hän kavereineen pyyhki ristit pois, mutta seuraavana aamuna ristit olivat taas ilmestyneet. Ukkoni on jo vanha mies eikä skoijaile tällaisilla, joten pitänee uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 23:12

Uskomuksia on yhtä monta kuin on ihmisiäkin. Minä uskon tuohon. Emme ole täällä yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 10:07

Urbaanilegendan puolelle kallistun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 13:07

Ihminen on luomakunnan tyhmin olento, joten on helposti huijattavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 08:20

tässä mualimassa mikä tahansa voi olla totta.
mielenkiintoista tosiaan..........ristivahtiin, kuka lähtee messiiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 14:59

Niin paljon lasten kuolema yleensä koskettaa että Itse ainakin olisin käyny vetämässä ristin lapselle/lapsille joka päivä jos kulkureittini olisi kulkenut paikan ohi. On muutkin voinut ajatella samalla tavalla.

Olikohan vakituisina tämän tekijöinä olleet lasten/lapsen äiti ja lapsen/lasten tutut esim koulukaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:34

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 11:25

Taitaa kuitenkin olla urbaanilegenda. En ainakaan usko ennenkuin itse olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:35

Uskomatonta tuo on.