Lappeenrannassa on tänään ja huomenna syysmarkkinat,käytkö sinä markkina tapahtumissa?

Paikallisesta lehdestä katsoin,että paljon on myyjiä tulossa.Mie ostan ainankin Pajuniemen saunapalvia, markkinarinkelin tietenkin nyt on myös ahvenanmaalaista lopo omenaa myynnissä,ostan myös niitä.Lapsille on niitä ikiihania ilmapalloja vaan ei ole lapsia kelle ostaisi.

Avainsanat: johan on markkinat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 08:53

Jos olisi lyhyt matka voisin tulla Lappeenrannan markkinoille. Joskus käyn ja ulkomailla ne kiinnostavat vielä enemmän. Erilaista, kuin Suomessa. Tänä vuonna on tainnut markkinatapahtumat jäädä väliin, kun näin pienellä paikkakunnalla ei ole mitään mielenkiintoista ja samat naamat näkee jo muutenkin tuolla kylän pinnassa.

Kysyjän kommentti

Valitettavasti asut niin kaukana Lappeenrannasta,että et päässyt miun kanssa markkinoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 10:18

yksillä markkinoilla ehdin pistäytyä viimekesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 11:04

Harvemmin tulee markkinoilla käytyä...
Tietenkin Keskiajan markkinat ja Joulumarkkinat täytyy käydä...
Ja ulkomailla tulee todella oltua Markkinoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:04

Markkinoilla tulee käytyä, kun kohdalle sattuvat. Mökkikunnassa järjestetään markkinat tai itseasiassa toripäivät viikottain, sieltä hankin esim. kalaa, marjoja jne. Helsingissä käyn muutamilla markkinoilla esim. Espan joulutori jne. Ulkomailla tulee piipahdettua paikallisilla markkinoilla missä myydään kaikkea mitä tarvita saattaa taloustavaroista ruokiin, vaatteisiin jne. Etupäässä tulee ostettua hedelmiä ja joskus jotain pientä keittiöön. Turistimarkkinat eivät kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 17:57

Kyllä tulee käytyä markkinoilla, mutta ne ainoat oikeat markkinat ovat Kristiinankaupungissa.
Niitä on pidetty jo vuodesta 1783 asti. Siellä pidetään kolmet markkinat vuodessa: Kesämarkkinat
heinäkuussa, Mikkelimarkkinat syyskuussa ja Kynttelimarkkinat helmikuussa.
Varsinkin kesämarkkinoilla tulee siellä käytyä. Väkeä on yleensä n.30000 ja niissä on
se oikea markkina tunnelma ! Meri antaa vielä oman lisänsä kun ovat meren läheisyydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.10.2011 - 22:20

mukavahan se on markkinoilla käydä, viimeksi kävin siikamarkkinoilla, kalaa oli tarjolla vaikka missä muodossa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:57

En käy - rahankeräystä se on. Hinnat ovat huomattavasti kalliimpia, vaikka helppoheikkejä siellä huuteleekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 07:20

Kyllähän siellä kiva olisi käydä aika matka täältä. Emme silti taida käväistä vaikka ohi voidaankin mennä.Oli puhe muikkuloi pyynnist .En tiedä vielä ootellaan sieltäpäin soiton pirausta.Voi olla että ei trvitsekkaan. Mutta jos käsky tulee, sitten.Kyllä miekin sieltä omppui ainakin ostaisin. EI tullut kotiomenia kuin pikkuruisen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 01:29

En markkinoille ehdi, aina on jotain menoa. Mutta rinkelit ovat herkullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 11:21

Markkinarinkelin ostolla yleensä käyn, kun markkinat Savonlinnassa on. Tyrisevän rinkeli - paras rinkeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:31

Mikä ei kuulu joukkoon:

1. Johan Ludvig Runeberg
x. Johan Sebastian Bach
2. Johan nyt on markkinat