Apua, auttakaa. Mistä saan hankittua Yamaka muumimukeja?

-Joululahjatoive.
-Mieluiten netistä.

Lisätty: 06.11.2011 - 19:20

Kiitti Papiti, päädyin ebayhin. Kiitos.

Lisätty: 06.11.2011 - 19:20

Kiitti Papiti, päädyin ebayhin. Kiitos.

Avainsanat: yamaka muumimukit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 04:30

Täältä näyttäisi löytyvän mgshop.shop.rakuten.tw/20000...000271882/
Tuotteita ainakin voi lisätä ostoslistaan. Kaipa nuo tuolta tulisivat aikanaan, mutta ei välttämättä jouluksi, elleivät ole päässeet loppumaan, mitä kääntäjä ainakin jollekin mukille tarjosi.
Tuolla on joitakin vähän selkeämmällä kielellä www.ebay.com/itm/NEW-Moomin-...0381458287
Jossain luki, että noita ei ole saatavana Japanin ulkopuolella, mutta ainakin nuo ensimmäiset ovat Taiwanissa ja kieli kiina.
Kiven alla ovat. Ei muuta kuin ankaraa googletusta.

Lisätty: 27.10.2011 - 11:35

Kannattaa tosiaa googlettaa ensin ihan suomeksi ;) www.jatuo.net/Muumituotteet/...tteet.html
Tuolta saa ainakin kysyä tuotteista...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 08:25

Ovat siis jotain feikkejä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 10:51

www.google.fi/#hl=fi&sug...mp;bih=861

On huutonetissä kuin keltaisessa pörssissäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:31

Jos ovat aitoja, niin Arabia Hackmanin sivuilta voi varmaan tilata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:55

Olen ulkopuolella kuin lumiukko. Meidän lapsukaiset eivät diggaa Muumeja niin paljoa, että pitäisi ostaa heidän tuotteitaan. Sanoisin että mummi on siitä onnellinen. Kaikkea ei pysty ostamaan. Onnea etsintään ja toivon että toivojan toive täyttyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 10:14

Lienevätkö erityisesti Japanin markkinoille tehtyjä mukeja, hehän ovat tunnetusti Muumi-faneja. Suomen markkinoilla en ole noita nähnyt, mutta onnea etsintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:30

Outo juttu minulle. Nyt tiedän mistä on kysymys.