Joko olette varanneet loman keuhkotautiparantolaan?

www.napsu.fi/matkailu/hotell...otel403302

users.kymp.net/taimitarha/ra...okuvia.htm

Lisätty: 26.10.2011 - 22:29

yle.fi/alueet/etela-karjala/...68014.html

Avainsanat: holiday club saimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2011 - 08:34

Rauhan sairaala on toiminut mielisairaalana. Massiivinen kolossi siitä tulee vai onko se jo valmis. Idän ihmemaan asiakkaille on lähinnä tarkoitettu, itse en tuonne menisi. Venäläiset ovat hulluja kylpemään.

Kysyjän kommentti

Setä-vainaani oli siellä keuhkojensa takia n. 20v sitten. Kuoli suunnistajien kehkopöpöön.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 22:26

Ei ole onneksi tullut tarvetta. Keuhkot pelaa ilman köhinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 22:49

holiday clubilta tuli mainos emailiini, ehkäpä tämän reissun jälkeen tarvitseekin keuhkotautiparantolaa. hotellissa missä asustan huoneissa on kokolattiamatto, ja home tuoksahtaa nenään. kesukslämmitystä ei ole, on lämpö- / kylmäpuhallin. mutta eihän tämä kyllä ole Hiltonin tasoa muutenkaan. hinta-laatusuhde kohdallaan, edullisempi kuin hostellit ja langaton nettiyhteys kuuluu hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2011 - 22:50

eipä ole tullut mieleenkään, mutta ehkä sitten tulevaisuudessa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:28

En vielä ole asiakkaaksi hakeutunut. Enkä mä tiedä kelpuuttaako ne mua olleskaan. Mutta katotaan tulevaisuudessa sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 06:50

Mielenkiintoinen tuo viimeinen artikkeli linkissäsi. Eipä ole tullut varatuksi nyt minkäänlaista lomaa vielä mihinkään suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 07:27

Rauhan sairaala toimi mielisairaalana ja tiuruniemessä rauhan naapurissa oli keuhkotautiparantola missä myöhemmin hoidettiin myös ihotautipotilaita.Historia toistaa itseään,kun nytkin rauhan kylpylähotlli on rakennettu venäläisiä uusrikkaita silmällä pitäen.Rikkaat kylpee ja hullut on päästetty vapaasti hulluilemaan.Rahalla on taivaallinen valta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 08:42

Voisi varata, kun tietäs ajankohdan. Keuhkotautihan on uudelleen nostamassa päätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 10:57

Eipä ole nyt matkaa vielä mutta ensi kesänä kyllä...
Kotimaassa en kyllä matkusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:29

Astmapiippuuni luotan täysin, joten parantolaan meno ei nyt innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 09:19

Vielä ei tarvitse mennä, tosin aikanaan olen töitä tehnyt entisessä keuhkotautiparantolassa, joka nykyään toimii kuntoutuskeskuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:28

Ei tulisi mieleenikään tuollainen jumbo-jetti.