Tietääkö kukaan missä Liisukka on eikä ole näkynyt valperiakaan vastailemassa.

Mahtavatko olla reissussa?

Avainsanat: missä liisukka valperi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 22:44

Kiitos huolenpidosta,että joku on ollut poissa..Ihanaa lukea tällainen kysymys..todella mieltä lämmittää...
Kiitos kissaäiti..alkoi ihan itkettää..

Kysyjän kommentti

Juu minä kyselin,kun en nähnyt sinua napsussa,mutta nyt tiedän miten asiat ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 22:22

Toivottavasti ovat jollakin mukavalla matkalla ja palaavat pian napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2011 - 22:52

taitaa liisukalla olla välillä muuta puhaa sen verran että ei aina kerkeä napsuilemaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:29

Jos hänellä on muita kiireitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 06:52

Toinen taitaa matkailla ja toisella muuta muuta puuhaa...aina ei jouda napsuun ja välillä pitää toki tehdä muutakin. Terveisiä vaan molemmille jos sattuvat näkemään tämän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 08:42

Jospa heillä muita kiireitä. Ja itse olen huomannut, että kun välillä pitää napsuttelutaukoa, on sitten kiva palata takaisin. Ja sehän se mieltä hiveleekin, kun joku sitten kaipailee takaisin...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 08:44

Näinhän se on Tuutikin vastauksessa totuus. On kiva tunne, että napsut eivät unohda, vaikka on
välillä poies.
Ehkä asianomaiset ilmaantuvat kun sopiva hetki koittaa. Terkkuja heille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 11:02

Taitaa olla muita kiireitä tai ovat matkoilla... kyllä nuo taas tulee kun aika koittaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 14:45

Liisukalla varmaan homaa piisaa kun ei ihan piippuun itseensä vetäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:50

Jos vähänkin olet seurannut Liisukan tilannetta, niin hänen miehensä leikattiin tässä kuussa. Se on tärkeämpää kuin täällä norkoilu.

Lisätty: 27.10.2011 - 22:52

Et ainakaan hänen kohdallaan taida tietää missä mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 09:17

Taitaa olla muut kiireet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:27

Aikansa kutakin.