Mikä on?

www.talentumshop.fi/talecom/...-14-1677-4
joko olette lukeneet?

Avainsanat: ihanuuksien ihmemaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 10:25

Ei tule varmaan luettuakaan.

Kysyjän kommentti

unohdin jo mitä oli kysymyksessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 17:44

No jopas on , jotta asumme siis ihanuuksien ihmemaassa...
Ken tuohon uskoo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:36

ettei vaan olisi niin että on hyvä päiväuni? jotta suomalaiset jaksaisivat paremmin............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 19:17

Tervetuloa vaan... Oisko tää sitä kanadalaiskaskaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 19:46

No kerrankin jotain positiivistä armaasta isänmaasta. Kuinka me tolvanat osaammekin ruikuttaa
joka asiasta.Taitaa ola niin, että kun rakennettu kansan kyynelilla ja verellä tämä armas maa,
niin sillä on jotain arvoa.
Eiks ole kiva kun ulkomailla nähdään meidät vaaleanpunaisten silmälasien takaa.
Rinta rottingille nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 19:51

No tuo kirjahan pitää ehdottomasti lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 19:59

Olisi tosiaan hienoa että kriitikot oppisivat kirjoittamaan positiivisesti. Haettaisiin asioista vain hyviä puolia, huonot unohdettaisiin. kyllä sillä tavalla saataisiin mullistuksia aikaan ja paljon. Positiivisuus köäytttöön.Se antaisi kansakunnille paljon voimaa .
Kyllähän se on niin ,että kaikki ihana on meidän käden ulottuvissa. Haet jotain kaukaa ja huomaat että tuossahan se olisi ollut ,vielä parempi.Emme välttämättä huomaa niitä hyviä hienoja asioita . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 22:24

Sirkkaliisa ja Bongari sen jo sanoivat: marinat pois ja rinta rottingille, sen olemme ansainneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2011 - 23:07

meillä taitaa olla asiat niin hyvin että mieltä painavat asiat ovat päivä päivältä pienempiä, tosin on tässäkin maassa suurta kärsimystä ja epäkohtia. mutta kuitenkin, kukaan ei kuole nälkään eikä hoidon puutteeseen, halutessaan saa katon pään päälle jne. kaikki tosin eivät ole valmiita tekemään sellaisia uhrauksia (esim, luopumaan alkoholin väärinkäytöstä) että saisivat hankittua itselleen pysyvän majapaikan, työpaikan, ihmisuhteita jne. :( muitakin syitä lienee, mutta keskimäärin meillä menee aika mukavasti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:31

Hyvä sivusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 06:55

Kiitos linkistä..pitääpä lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 09:01

Kyllä Suomesta löytyy henkilöitä joista voi olla ylpeä. Omaa osuuttaan voi vähän miettiä...itse kukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 09:16

Olkaamme itsestämme ylpeitä.