Joko kodissasi on lämmitys päällä?

Avainsanat: kodin lämmitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 18:40

onhan tuo leivinuuni vähintään joka kolmas päivä lämmitetty. ja tänään laitoin ruuan puuhellalla.
pattereita en edelleenkään ole ostanut...pitäisi kyllä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 12:08

Kyllä pattereissa on kuin juuri lypsetyn lehmänmaidon lämpö. Hyvin tarkenee, kun nuo lämpötilatkin
vaihtelevat itsellänikin. Milloin kuuma tai kylmä, siitä riippuu lämmön tasaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:22

Kyllä, ollut jo joitakin viikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:24

On lämmitys päällä kun pistä haketta ,puuta ja purua uunin pesään . On ollut vähän liiankin lämmin.Tulisi kosteaa jos ei ollenkaan lämmitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 14:56

Kiitettävän ajoissa tuli meille lämmöt päälle,nyt ei minun tarvinnutkaan olla räkyttävänä rakkina,niin kuin usein aikaisempina vuosina.On todellakin inhottavaa asua kosteessa kodissa missä ei edes pyykit kuivu,nyt ei ole sitä ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 15:21

Patterit hiaman on lämpimät...
Ikkunat on saatu nyt uusittua, todella lämmin on sisällä nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:27

Kyllä on vaikka kuumaverinen olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 19:08

Muutama viikko kaukolämpöä. Mökillä lähilämpöä leivinuunista ja hellasta. Säästän sähköä - ei pattereita päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:37

Päällä on. Ja takka roihuaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 08:29

Kylläpä hyvinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:39

Takkaan on jo pitänyt laittaa tuli muutaman kerran. Yläkerrassa onkin patterilämmitys ja niissä on pieni peruslämpö päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 12:40

Viilennys oli viime yönäkin päällä, kun ulkoilma ei viilentänyt tarpeeksi. Taitaa nytkin hurista olohuoneessa. Päivälämpötila on vielä 30 astetta, joten välillä tulee kuuma sisälläkin. Ulkona on varjossa jo ihan miellyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:40

Kyllä taloyhtiö on aloittanut lämmityksen jo joitakin viikkoja sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:19

Kaukolämpö pitää asiat kunnossa.