Mihin lopputulokseen olet päässyt:onko Lady Gaga mies vai nainen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 11:16

Nainen se on. Eihän tuosta kauan ole kun sen verran jalkoväliään vilautti, että asia ihan selvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 11:22

Olkoon minun puolestani vaikka hermafrodiitti, kun ei aina tiedä, kummaksi pukeutuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:52

Nainen mutta todella erikoinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:54

Ompasko.henkilö otus kun ei sukupuolesta ole selvää, mutta onneksi Tuutikki on ollut paikalla, kun
on jalkoväjejä tuulettanut ja Tuutikki fiksuna ihmisenä on huomion tehnyt.
Uskotaan, että nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:25

David Bowienkin sukupuolesta kohistiin kovasti joskus vuonna nakki ja makkara. Gaga tekee hyvää tanssimusaa, joten ihan sama mitä sukupuolta edustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:29

En tiedä edes kuka on tuo henkilö. MInusta aika kummallista jos sukupuolesta ei ole tietoa .Onkohan siellä molemmat mela ja vene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 14:58

En ole ajatellu kokoasiaa olen ilmeiseti niin paljon kalkkis.Tiedän kuitenkin kenestä on puhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 16:56

Hän kuulemma kuuluu niihin, joilla on onnea omistaa molemmat sukupuolet.Ja kasvatettu sitten tytöksi.Näin pikkulinnut väittää.Asiaa tiedä en...En oikein pidä tyylistään muutenkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:25

Kyllähän sen näkee kilometrin päähän, että nainen on. Minun kouliintunutta silmää ei huijaa edes etelänmaiden ladyboyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:41

se on ufomiäs joka koikkaroittee meidän seassa ja monet vielä palvoo. mahtaa sitä naurattaa kun raportoi avaruuteen ;) eli mistä tietää kumpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:38

Hassahtanut nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 09:38

nainen.. jolla on "hieman" erilainen tyyli :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:37

Enpä ole paljoa edes pohtinut moista asiaa. Olkoon kumpi vaan, ihminen joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 12:37

Ei se ole keskeistä, kumpaa määritelmää sukupuolestaan käyttää. Sitäpaitsi vähitellen aletaan myöntää sekin, että sukupuolisuuden määritteleminen ei ole aina edes joko/tai, vaan jotain sinne ja tänne. Ja varmasti menee vielä kauan aikaa, ennekuin myönnetään, että ihminen ei ole pelkästään sukupuolen mukaan määriteltävissä, vaan että mielen ja mileltymysten mukaan voi tuntea kuuluvansa enemmän tai vähemmän jonkinlaiseen välimuotoon. Haitanneeko tuo mitään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 15:09

Pidän Lady Gagaa naisena hänen käytöksensä ja ulkomuotonsa perusteella. Tosin hän vaikuttaa välillä hieman repäisevän tuossa sukupuoliasiassa eikä yritäkään olla naisena "täydellinen". Ja hyvä niin! Vaatii rohkeutta tai sitten pelottomuutta sotia sukupuoli- ja muitakin "vaatimuksia" vastaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:39

Hyvä esiintyjä olipan sitten kumpi tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:18

Mieheltä näyttää ja naiseksi väitetään. Totuutta en tiedä.