Mitkä suunnitelmat sinulla on tänään keskiviikkona?

Jos sää sallii lähden lenkille ja samalla tuon kissalleni heiniä,jos vielä löydän hyviä.Kissani tykkää kovasti saraheinästä ja se putsaakin mukavasti sen suolistoa.

Avainsanat: saraheinä paras kissalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 07:55

Lähdössä kohta puoliin salille ja iltapäivällä tanssitunnille. Välissä kodin siistimistä ja uppoutumista hyvään kirjaan.

Kysyjän kommentti

Kadehdin sinun energisyyttäsi,kumpa minäkin menisin tanssitunnille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 08:32

Töitä, töitä, kotihommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 08:38

olin päivällä katsomassa All Blacks´ien paraatia Wellingtonissa.
sattui sateinen sää, mutta olipas porukkaa tungokseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:15

Uimaan Nokian uimahallille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:34

Tänään vaan ootellaan kälyä nyt aamupäivällä ja lähdemme Pikin kanssa lenkille yhdessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:02

Kävi tuttussa paikassa terveyskeskuksessa ja hain tietty lääkkeet apteekista.
Nyt pyykkikone tekee puhdasta jälkeä.
Odotan siskoni miestä pitäs mennä valitsemaan digikamerasta kuvia
Pikkusiskoni (68v) hautajaiskuvista.
Hän on yhä edelleen minulle pikkusisko, juttelenkin päivisin hänelle.
Iltapäivä on sellaista tössötämistä aina iltauneen saakka.
ei ne yksinäisen tai yksin asuvan hommat niin suuria ole, ja kun on
fyysysiä esteitä joihinkin töihin, niin sitä on sitten netissä käytävä aikaa
kuluttamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:44

Hyvi lähtenyt käyntiin . Posti ekana jalkaisin. Sitten sahaan vähän aineita sisälle ja käymään. Tuli maassamakaavat puut pieniksi ja kasaan. Nyt hyvä, lumi voi sataa.Kyllä on taivaallista kun ei sada .EIkö vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 16:04

Olin viimeisen aamuvuoron töissä, keitin tuossa äsken ruispuuroa ja nyt käyn selälleni sänkyyn ihmettelemään, että on jäljellä vain yksi yövuoro perjantaina ennen vuor.vapaan alkamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 16:13

Lenkki on tehty ja illalla sitten paukkuu kunnolla, sillä vikingloton päävoitto tulee mulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:31

Loppuviikko vapaata. Taidankin ottaa miestä väkevämpää piiiitkästä aikaa. Nyt on vähän pakko nollata kovalevyä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:40

Työtä, ja kotihommia olen touhunnut koko päivän. Ja huomenna lähden tenskujen kanssa touhuamaan touhutaloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:33

Lähdin harrastukseni pariin - pieleen kuitenkin meni.