Hitlerin härveli ei toiminut?

www.savonsanomat.fi/viihde/t...nut/714026

Lisätty: 26.10.2011 - 17:52

juutalaiset saisvat lisääntyä vain sen verran että mahtuisivat sille luvatulle maalleen. Ei tarvitse levittäytyä ympäri ämpäri vaikka alkoivatkin Siinailla napista.

Avainsanat: tv-1 klo 19.00

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 10:17

Puuta aineksena käyttivät paljon. Epäkelpo materiaali tuohon tarkoitukseen.

Kysyjän kommentti

Katsoin TV-ohjelman ja jenkit veivät yhden mennessään. Nyt vasta 90-luvulla tutkivat sen ja totesivat että toimiva peli. Ei vain aivan ehtinyt 10 puolivalmista tositoimiin aatun aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 06:38

Niinpä, jos? Jos sodan lopputulos olisi ollut toinen, ketkä olisivat olleet ne pahikset? Ja kenestä nyt tehtäisiin dokumentteja? Paljon asioita, jotka ovat olleet NIIN pienestä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 07:58

Kaikella on tarkoituksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 08:33

No niinpähän onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:35

Tuo ihmehärveli tuskin oli kovin lentokelpoinen?
Olihan heillä valmiina käyttökelpoinen suihkuhävittäjä, ME262, joka olisi vuotta aiemmin valmistuttuaan todella voinut muuttaa lopputuloksen.
Voidaan myös jossitella vaikka siitä, kun Hitler pilasi kaikki hyvät hävittäjät vaatimalla jokaiseen koneeseen pommitelineet syöksypommitusta varten, mikä teki niistä kömpelömpiä.
Jälkikäteen on helppo sanoa montakin keinoa, millä Saksa olisi voinut voittaa.
Eniten se olisi voittanut äänestämällä jotakuta muuta kuin Hitleriä.
Demokratia tuottaa aina joskus tällaisia kultamunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:49

Joskus tulee noita susia tehtyä ei aina voi onnistua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:14

Koko Hitleri "AATU" olisi saanut olla poissa historian lehdiltä kokonaan.
On karmaisevaa luettavaa kaikki hänen ja esikuntansa toiminta.
Olen aikoinani lukenut paljon Juutalaisten kansan kohtaloa noina vuosina.
Viime viikolla otin yhden kirjan kirjastosta, jossa joku eloon jäänyt oli sen kirjoittanut,
mutta en hirvennyt lukea sitä kauhujen kirjaa loppuun, sillä luulin, että sekoan koko
ajan.
Kiehtomus tarinaa kohtaan on minulla siksi, että Juutalaiset ovat Jumalan kansa ja
en pääse ajatuksissani pidemälle, miksi miksi.
Mutta sekin arvoitus ratkeaa kerran, ei nyt tarvitse siihen panostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 19:05

Ei, kai mikään muukaan.... Jos se energia, mikä käytettiin juutalaisten tuhoamiseen, olisi käytettty johonkin muuhun, tilanne tässkin maailmassa olisi aivan toinen...
Kirjuuttelin tähän kaikkea dokuista, mutta tuntuu, että joku aatu söi ne.... puss och kyss...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:40

Kaikella kunnioituksella.