Näin pimeinä syysiltoina on kiva kutoa,kudotko sinä jotakin?

Mie aloin kutomaan sukkia ja mukavasti vierähti tämä ilta.

Avainsanat: sukan kudin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 10:30

Kyllä vain! Eilen viimeksi kudoin, siis neuloin, kotitossua. En vielä tiedä, kenelle ne tulevat, mutta ilmeisesti jollekin aikuiselle, ja varmaankin naiselle, koska ovat mohairlangasta. Sukkien kutominen on intohimoni, olen aina onnellinen, kun saan kutoa sukkaa tai jotain muuta. Luulen tämän harrastukseni seuraavan minua ihan hamaan hautaan saakka!

Kysyjän kommentti

Sain sukan valmiiksi ja nyt on hartiat kipeänä,mutta tänään aloitan toisen neulomisen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 22:12

äiti ainakin kutoo koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 00:11

Ennen minäkin kudoin mutta en enää ehdi tai jaksa tai viitsi !
Anoppi on pitänyt meidät monta vuotta villasukissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 06:40

En kudo, mutta jotain on pakko häärätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 08:00

En ole kutonut enää vuosiin. Parikymppisenä kudoin todella paljon. Pitäisi aktivoida ainakin sukankudonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 08:34

Puikot ovat kilisseet jo tosin ja pian on joululahja kummityölle valmiina, sellainen putkihuivi kaulaa lämmittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:44

On tässä tullut harkittua mennä lankakaupoille ja tossuja pitääpi tehdä vino pino...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:17

Voi kissaäiti kadehdin Sinua kun saat vielä kutoa. Minulta on puikot ja langat pois noiden
käsien ja niskan takia.
Se kutominen olisikin kivaa ajankulua.
Tuntuu kuin on vain tyhjän panttina kun ei voi tehdä käsitöitä mitään.
Se on vain sitten olematonta oloa, aivan hukka-aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:45

Ennen kudoin mutta en enään aikoihin ole sitä tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 19:00

Jokuset sukat oon tehny. Myös lapaset tuli tehtyä. Sitä ennen hame ja jotain muuta..... Syksyllä innostus iskee... viileät ilmat ja lämpimät kutimet....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:41

Osaan kutoa, mutta nyt en vain ole jaksanut neuloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 08:51

Sukkia neulon kun katson TVtä, ei mene aika ihan hukkaan.... TVtä tosin en katso kovin paljoa, neulominen on mielestäni rentouttavaa ja villasukat ovat talvella tarpeellisia sisäsukkina.
Olen nelonut aikoinaan paljonkin, mutta nyt ei enää saa niin hyviä lankoja kuin aiemmin. Muistan eräänä vuonna tehneeni itselleni 13 neulepukua! Olivat silloin kovasti muotia ja mallit kehitin itse. Olen myös suunnitellut muutamia neulemalleja jotka myin lankavalmistajalle.
Sukkia olen tehnyt myös sellaisille jotka eivät osaa itse niitä tehdä, se "mutka" on kuulemma vaikea..!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 09:41

Kutoisin, jos osaisin. Suoraa neuletta osaan tehdä ja pari kaulaliinaa on joskus tullut tehtyä, mutta siihenpä minun taidot sitten jääkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:35

Kudon muulloinkin kuin vain syksyisin. Nyt on ystävälleni joululahjan teko meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:29

Ennen olin kova kutomaan, nykyisin ei tahdo aika riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:14

Askarteluajat on ohimennyttä puuhastelua.