mitä mieltä ?ens vuonna nousee parkkisakko 40 e:stä 60 :een euroon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 12:46

Ei kauaa kun se on 100e ryöstäjät iskee kanssaan.Meitä kusetetaan.

Kysyjän kommentti

kas olit paras .onneks olkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 21:52

en nyt tiiä. Ei tarvii pysäköidä sakon arvoisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 22:56

onneksi ei ole ollut parkkisakko-ongelmia, ja toivotaan ettei tule vastakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 23:53

Parkkisakkoa ei ole se on tietääkseni Pysäköintivirhemaksu!
Juuri kirjasin Tallinnan ilmaismatkan kuluihin Hgin sataman 20€ pysäköintimaksun 23% alvilla.
Matkasta tosin jouduin varustamolle maksamaan 4€/hlö matkustajamaksua, olisko joku satamamaksu? Lienevätkö kulut mitenkään suhteessa?
Siellä satamissa on sellaiset automaatit joihin täytyy maksaa aika jonka arvelet pitäväsi auto parkissa. Mites sitten jos satut myöhästymään laivasta paluu matkalla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 08:03

Opettaa ainakin tarkkaavaisuutta. Keskustan asukkaana kannatan parkkipirkkojen työtä ja sakkoja, sillä muuten täällä olisi meno kuin Etelä-Euroopassa.

Lisätty: 26.10.2011 - 22:19

Tuo taitaa olla vielä ale-hinta, sillä Helsingissä on ehdotettu nostettavaksi nykyisestä 50 eurosta 80 euroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 08:34

En pysäköi sakkopaikoille, joten sama minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 10:27

Olen onnistunut viimeaikoina kiertämään maksulliset pysäköintipaikat. Mutta voihan taas tulla tilanteita eteen, on oltava tarkkana, ettei tule mokanneeksi. Nimittäin sellaistakin on sattunut muutaman kerran, mutta onneksi todella harvoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:33

Se jää nähtäväksi mutta saattaa nousta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:20

Ei ongelmaa onko hyvä vai huono. Kyllä se on oikeastaan hyvä, laulaahan meille lapsikin
"liikennesääntöjä muista sä käyttää jne."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:25

Parin kympin korotus parkkisakkoon ei kai vie ketään konkurssiin?
Päivittäinen parkkeeraaminen kannattaa suunnitella niin, että sakkoja ei keräänny kasapäin.
Saisivat alkaa sakottamaan roskaamisesta, kuten täällä.
Koiran kakan jättäminen jalkakäytävälle voi maksaa 500€ ja purkan sylkäisemisestä laatoitetulle alueelle Mijaksessa voi saada kolmen tonnin sakot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:44

pitäisi olla TODELLA hyvät perustelut miksi pysäköidä sakkopaikalle.
ja tässä tullaan siihen että tahoa valvova viranomainen ottaa järjen käteen kun miettii voiko sen pyyhkiä pois.
oikein kyllä kun prisman parkkiksella ajetaan ovien eteen vaikka siinä ole minkäänlaista pysäköintiä ettei kato nahkakengät kulu ku bemarista nousee.

enkä puhu p***aa. kyllä ne on ne kalliimmat autot jotka siinä sakkopaikalla seisovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:42

Aivan järjetöntä! Neljäkymppiäkin on liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:32

Ok. On jokaisen oma häpeä jos sen saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:28

Pitää katsoa, minne ja miten parkkeeraa, niin ei tarvitse maksella sakkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:13

Ei ole olennainen asia autoilun kannalta sääntöjä noudattavalle kuljettajalle.