Mistä löytäisin lyhyihin hiuksiin kivan mallin ,kun olen kampaajalle menossa?

Pitäisi saada syyspiristystä hiuksiini....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 23:01

kampaajillahan on kyllä pino mallilehtiä, mutta kuten bugiman vinkkasi googlesta löydät:
www.ihanaterveys.fi/index.ph...it_netista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 22:21

googleta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 08:05

Jos kampaaja on ammattilainen, niin hän osaa ehdottaa sopivan mallin. Välttämättä kaikki mallit eivät sovi kaikille. Kysäisepäs mitä mallia kampajaa ehdottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 08:35

Kampaajalla on varmasti hyviä vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:37

Kampaajallsi on lehtiä vaikka kuinka ja kysy vielä hänen mielipidettään... joskus annan itsekin kampaajalle yllättää minut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:23

Samat sanat, mutta olen löytänyt. Taloni alakerrassa on parturi-kampaaja, joss olen käynyt jo 2 vuotta ja
malli on löytynyt. Minä en ota kuin kirkastusvärjäyksen nyt ja siistimisen, jos siskon pojan häihin menen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 12:50

Mullakin lyhyet hiukset ei ole paljon mallia tarvinnut haeskella. Siinä on malli.Helpot ja hyvät joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:57

Kampaaja tietää. Ei väriä vaan leikkaus. Odottelen ihka oikeita harmaita. Suvussa harmauden siunaus. Jopa 23 vuotiailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:43

Kysyt suoraan kampaajaltasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:31

Katso kampaamon kirjoista malleja - tai sitten luota kampaajasi visioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 02:33

googlen kuvahakuun short haírstyle niin pääset jo pitkälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:16

Ammattitaitoinen kampaaja kyllä osaa sinulle löytää vaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:12

Tyylitaivas kertoo.

beta.tyylitaivas.fi/hae/hiusmallit