missähän vika,jos luottotiedoissa on merkintä niin kaikkia on niin vaikea saada?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 23:04

tuolta voit lueskella ja tarkastella:
www.omatieto.fi/luottotiedot...raportti=1

eihän se ole vika niissä luottotietojen tarkistajissa, vaan siinä henkilössä jolla se merkintä on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 22:19

Se on vaan monessa paikassa käytäntö tyssätä asiat siihen, vaikka ei todellisuudessa olisikaan merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 09:17

Kun luottotiedoissa on merkintä, se on samalla ikäänkuin varoitus muillekin luotonantajille. Ja kukapa haluasi lainata/myydä sellaiselle, jolla edellisetkin lainat/maksut maksamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 11:47

Eipä silloin tahdo onnistua.. joten käteisellä pitääpi kaikki hankkia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 13:17

Joskus se on omaksi parhaaksi.
Eräs kaverini vaihtoi hyvän autonsa lähes sadantuhannen markan välirahalla kokonaan velaksi, vaikka oli lähdössä armeijaan. Kukaan ei ymmärrä, miten aikoi parin markan päiväpalkalla 2400 markan kuukausierät, joita oli pankkisiirtoina viiden sentin pino.
Siitä alkoi vuosikymmeniä kestänyt kierre.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:47

niin - mitä nyt pitäisi saada?
kulutusjuhla on armotonta ja vauhti kiihtyy. vähän väliä tulee postissa kaikenmoista osta ja maksa sitten joskus lappua, tai peräti annetaan lainaa ilman vakuuksia.
ihmekös sitten että joskus käy hassusti.
haluavat varmistaa että saavat rahansa -ei siinä sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:45

Minä en tiedä noista asioista mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2011 - 22:26

Luottotiedot kertovat ihmisen maksuhäiriöt. Eikä taida olla enää yritystä joka ei niitä tarkistaisi. Käteisellä aina onnistuu kaupanteko. Jopa jotkut vakuutusyhtiöt myöntävät vakuutuksia, kunhan heille ensin maksetaan ns. käsiraha joka kattaa vakuutusmaksut tietylle ajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:07

Jokainen haluaa varmistaa, että saa omansa pois. Maksuhäiriömerkintä on varoitus, että kaikki ei ole kohdallaan.