Onko sinulla positiivinen asenne elämääsi?

Minä olen luonteeltani positiivinen,vaikka joskus masentaakin yritän kuitenkin löytää valopilkkuja näinkin pimeänä aikana.

Lisätty: 25.10.2011 - 08:39

Eräässä työpaikka arvostelussa luki näin minusta,iloisen ja valoisan luonteensa takia soveltuu hyvin vanhus työhön.Kuka kissan hännän nostaa,jos ei kissa itse.

Avainsanat: mielenterveys valoisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 09:49

Epikriiseissäni lukee: rauhallinen, asiallinen monisairas naisihminen, hieman obeesi( Hah jeh)
Olen positiivinen, mutta kyllä minä melankoolinenkin olen kun asiat näyttävät pahalta.
Lapseni ja tuttavani huomaavat jo puhelimessa, milloin minulla on apea päivä.
Osa on fyysystä pahoinvointia ja se ei voi aina olla vaikuttamatta henkiseenkin puoleen.

Kysyjän kommentti

Positiivisuus auttaa paljon,mutta ihan kaikkeen sekään ei pysty.Positiivistä mieltä sinulle toivoen ja tietysti sitä uutta kainaloista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 09:01

Kyllä olen positiivinen... luonteeltani...
Onni on jopa pienissä arkipäiväisissä asioissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 09:42

Olen iloinen vaikka väkisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2011 - 10:44

Positiivisuutta yritän pitää yllä - vaikka hyvin usein sitä yritetään nujertaa. Eilen viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 10:55

Positiivinen perusvire. Tottahan toki elämä tuo haasteitakin, mutta niistä pääsee paremmin yli, kun yrittää löytää myös myönteisyyttä.

Always look on the bright side of life / Monty Python: www.youtube.com/watch?v=-ECUtkv2qV8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 11:15

päivän positiivinen pohojalaanen:
karaase luontuas, tee joka päivä sellaasta mitä pelekäät kuollakses!

jo vain asennetta on ja kyllä positiivista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 11:52

Kyllä olen ja olen ihan tietoisesti harjoitellut positiivista ajattelua. Luotan siihen, että asia kuin asia järjestyy aina - tavalla tai toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 14:43

Kyllä,minulla on positiivinen luonne ja asiat järjestyvät parhainpäin kunhan uskoo siihen kovasti...On hyviä hetkiä ja huonoja hetkiä ,mutta aurinko pilkastaa aina raosta,kun asiat ottaa positiivisesti.Huonon hetken jälkeen tulee aina hyvä.Asiat järjestyvät aina..kunhan luottaa ja uskoo niin tapahtuvan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 17:33

Enhän minä muuten porskuttelisi elämässä eteenpäin jos minulla ei olisi siihen eteenpäin porskutteluun aimoa annosta positiivista asennetta ja hurttia huumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 18:21

Joskus on josus taas ei ole. Se hyppii kuin jänis joinnekkin suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 18:31

sillä yritän porskuttaa tätä eloa eteenpäin .. nyt van tollasen puolivuotta on sekin taito joutunut koetukselle , kun olin hieman hemmetin kippiä .. mut mottoni on .. paistaa se aurinkoinen risukasaankin ja nyt se paistaa .. just tänään sanoin vsijumppa vetäjälleni , et miten ihminen ei osaakkaan arvostaa tereyttän , kun se on siinä kokoajan olemassa , mut taas kun olin niin pitkään kipuinen .. niin arvostan tuota tunnetta .. olla hieman terveempi .. päästä kävlemään ilman kipuja , nukkua , istua ja vain olla .. on tää elo niin ihanaa .. kaikille napsulaisille toivonkin terveyttä oikein olan takaa .. tästä sitä lähtee jokaiselle roppa kaupalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 19:50

Kyllä, positiivinen asenne löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 21:22

Molempia löytyy. Olen niin kuullut. Silloin kun olen oikein iloinen se minusta kuulemma selvästi huomaa. Mutta negatiivista ajatteluakin harrastan. Onneksi tietää ja koittaa kokoajan parantaa käytöstään.Korjaamista löytyy tiedän sen.Niin koitan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:50

totta mooses ! eihän sitä muuten jaksaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:50

On, pöpilässä olisin jos ei olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 15:18

Pidän itseäni pessimistinä. Pelkään pettymyksiä jonkin verran, joten vähäisillä odotuksilla annan itselleni mahdollisuuden yllättyä positiivisesti. Kun asiat kääntyvät hyviksi, muistan jonkin toisen asian olevan pielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:43

Positiivisen puolelle kallistun.