Heräätkö hetkenpäästä kun nukahdat ja olet pirteä.

Mun kävi nimittän niin, nyt napsutelen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 07:29

No johan nyt on ollut kavereilla erikoinen yö, kun valvovat ja napsuttelevat.
Onhan napsu kiva kaveri, se ei hylkää kettään.
Kuten yhdessä laulussa sanotaan, kaikki se ottaa ja kaikki se nielee jää vaikka oven pieleen.
Bongari toivottavasti olet saanut nukuttua vielä. Minä olen kanssa hyvin huono nukkumaan.
Yö on pitkä kun ei viitsi lukeakaan silmiään kipeiksi.

Armasta aurinkoista Sinulle ja perässä hiipiville.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 03:13

Riippuu siitä milloin nukahdan.
Jos nukahdan päiväunille, niin yleensä käy juuri noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 08:30

Päiväuneni on lyhyet,mutta uutta puhtia antavat.Aamulla ottaa omanaikansa herääminen kunolla ja sehän vaatii kahvikupposen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 08:43

Joskus niin käy ja sitten alkaa se sängyssä pyöriskely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 09:02

Joskus, mutta nyt ollaan taas pitkään nukuttu todella sitkeästi kun nukahdan nukun aamuun asti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2011 - 10:27

Heräilen usein, mutten pirteänä. Silmät vain tiukasti uudelleen kiinni ja odottamaan aamun sarastusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 14:36

Kyllä tuo sopii minuun kuin nakutettuna...ennen useammin nyt onneksi harvemmin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:53

En taatusti. Mulla on niin paljon nyt univelkaa, etten varmasti herää virkeänä. Mutta pakosta herään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:41

Kyllä joskus näin käy, hetken nukkumisen jälkeen olo on todella pirteä ja levännyt. Silloin ei kannata jäädä sänkyyn pyöriskelemään, otan yleensä kirjan ja kun sitä jonkin aikaa on lueskellut, voi jo taas painua nukkumaan.