Maltti on valttia?

Lisätty: 25.10.2011 - 00:28

www.autotoday.fi/page.php?pa...=201106831

Avainsanat: maltti valtti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2011 - 18:52

niin - liekö tossa kyse maltista vai kusipäisyydestä?
veikkaan jälkimmäistä eli asennekouluun ennenkuin rattiin menee.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Asennekoulutusta tarvittaisiin - ja monta luokkaa. Hurjia on tilanteet välillä, joita tuolla tiellä ajaessani näen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 00:52

On niitä kuskeja monen moisia. Temppuja tehdään ei seurauksia ajatella.Mihin niin mahloton kiiru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 03:16

Taisi olla kuski kännissä tai muuten vain järkeä vailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 07:32

Juuri äsken puhuttiin Tv.ssä autoilijan maltista tien päällä.
Ovat kuin itsevaltiaita ja aina oikeassa ajotavan mukaan peltikasansa suojissa.
Poikkeuksiakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 08:44

Hiljaa hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 09:00

Eipä ole kiire mulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 11:06

Onneksi bussikuskilla sentään säilyi järki päässä. Pahempaa jälkeä syntyy, jos hän menettää malttinsa: www.youtube.com/watch?v=qvHDBaqn73c
Alle Lujaa / Simo Salminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 17:13

Lähettämäsi verkkolehden likki sen todistaa, että maltti on todellakin valttia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 17:52

Täytyisi ammattilaisen siis bussinkuljettajan tietää miten jarruttelee. Olis jyrännyt yli moisesta!
Olin aikoinaan menossa "päättömässä kaupungissa" bussilla töihin ja sen kuljettaja ei katsonut kertaakaan peiliin lähtiessään pesäkiltä. Kytristeli vain niskojaan että koliseeko takana.
Poistumispysäkillä sanoin hälle että siinäpä mies paikallaan, hyvä tietää huomenna varoa. Yritti jotakin mäkättää mutta kävelin jo kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:54

Näin on, monessakin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 02:36

apostolinkyyti rules!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:38

Hiljaa hyvä tulee, ajatellen aivan kaunista; näin lausui aikanaan koulumme johtajaopettaja.