Kuka seuraavaksi

Gaddafi, hussein, bin laden. Mutta kuka kuolee seuraavaski

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 23:05

Eiköhän niitä tuolla Afrikan mantereella riitä. Onhan niitä vielä Aaasiassa ja Etelä-Amerikassakin muutamia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.10.2011 - 00:09

Jaa-a. Jos olisin ennustaja niin kertoisin. Vain Luoja tietää, muttei hän paljoa puhu suunnitelmistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 00:22

Sitä vaan arvata saattaa. Mutta korkein tietää .Ei me.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 03:38

"Ken miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu"
Nuo mainitsemasi ovat tapattaneet valtavan määrän ihmisiä.
Arvannet itsekin, kehen kyllästytään seuraavaksi?
Gaddafi oli siirtänyt valmiiksi ulkomaille 200 000 000 000 euroa, vai dollareitako ne oli, vaikka ei aikonut missään nimessä paeta. Miksi niin?
Minun ystäväni ovat käyneet tienaamassa noista maista talorahat 70-luvulta alkaen ja uskon omaavani jonkin verran "sisäpiiritietoa", jonka tämä laulu sisäistää hyvin; www.youtube.com/watch?v=AKkJ37j-Tgg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 07:55

Kyllä sieltä pian maalitaulu löytyy, taisivat jo mainita yhden maan diktaattorin, mutta se meni ohitse korvieni, sillä en ole kovin kiinnostunut näistä "kuumien maiden" touhuista.
Kun eivät vaan taas jotain hyvää ihmista salaa teilaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 08:40

En ole enustaja eukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 09:08

Katsellaan ja odotellaan...
Kyllähän noita diktaattoreita vielä on ja terroristeista puhumattakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 09:53

Syyrian Assadin housut taitavat jo tutista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 10:08

Enpä lähde veikkaamaan. Odotellaan nyt ensin, mitä sukupuolta tuleva Ruotisn hallitsija sitten aikanaan on. Ja onneksi Ranskan maaltakin tuli onnellisia perheuutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 10:12

Diktatooristen maiden kansalaiset voivat itse päättää tuosta, en ota kantaa. Niitä maita toki löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 19:52

Jenkeillä täytyy olla joku mörkö jossain, se pitää kansan kasassa kun on yhteinen vihollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.10.2011 - 20:39

veikkaan irania, amerikkalaisilla on vielä paljon pommeja joissa parasta ennen päivä lähenee, öljyn ja varat vievät sitten korvaukseksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:55

Ei tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:28

En lähde arvailemaan.