NS. Älypuhelimet. Mitä mieltä

Mitä mieltä olette niistä 10 tuuman puhelimista????

Avainsanat: Älypuhelimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2011 - 07:59

En tule tarvitsemaan sellaista, joten mieltä:joutavaa. Tuntuu kuin näiden tavallistenkin kännyköiden kanssa äly olisi siinä koneessa ja minun pääni tyhjäkäynnillä, vempele kädessä.
Ja näitä uudempiakin puhelimia, joissa on vain kamera ja nettiyhteys saa ladata joka päivä vaikka en niitä
ylellisyyksiä käytäkään.
Sanovat, että mitä enemmän toimintoja sitä useammin saat roikottaa piuhan perässä puhelinta.

Ymmärrys hoi, äly älä jätä!

Lisätty: 05.11.2011 - 10:58

Kiitos kaikille äänestäneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 22:04

Paluu tiiliskiviaikaan?
Joillekin saattaa olla tarpeen, mutta minä ainakin ehdin odottaa tietokoneelle asti, jos täytyy jotain niin "älykästä" puuhailla.
En aio kantaa moista mukanani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 23:03

Turhakkeiden joukkoon kuuluvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2011 - 00:08

Vähemmäläkin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 00:23

Meinaan luopua kännykästäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 08:41

Joillekin varmaan hyvinkin tarpeen, itselleni riittää Nokian C5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 09:13

Eipä mokomaan hinkua ole...
En halua et puhelin on mua viisaampi... HEH HEH...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 14:34

Yksinkertaisesti ei ole minun juttuni....aion luopua omastani ja otan vanhan kunnon kännykäni taas käyttööön....pelaa ja toimii hyvin...ja tulen sillä juttuun...soitot ja vastaamiset se riittää ihan hyvin miulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 17:22

Minulle riittää aivan hyvin tavallinen peruspuhelin jolla voi lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä ja puheluita ilman erikoiskikkailuita. Tietokoneen korvaajaksi en varsinkaan isoa ja hankalasti käsiteltävää 10 tuuman älypuhelinta itselleni halua, en todellakaan vaikka lähin tietokone olis satojen kilometrien päässä ja hidas kuin mikäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.10.2011 - 20:41

näy ttää nuo ihmisten tarpeet kasvavan sitä mukaa kun uusia laitteita keksitään, se on sitä jatkuvaa kasvua minkä perään niin kovasti huudellaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:53

mähän en luovuta älykkyyttäni jollekin puhelimelle. pärjään normi kapulalla.

ihan menee väreet kun ajattelen matrix syndroomaa.......hulluja me ihmiset !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:55

Mulle tarpeellinen kapistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 02:40

onhan ne ihan käteviä, mutta itse olen todennut että mitä enemmän niihin kapuloihin kaikkea ylimääräisiä ohjelmia yms. ominaisuuksia tungetaan, sitä vähemmän ne kestävät suojakotelossa säilyttämistä "rajumpaa" elämäntyyliä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:26

Mummo-versioni riittää edelleenkin täyttämään puhelimen tehtävän.