Kuinka moni on jo vaihtanut talvirenkaat ,vai oletteko mattimyöhäisiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 19:46

Minun yksinkertaiseen kulkunevooni, ei tarvi edes renkaita vaihtaa, kun piävät pojat kengissä

Lisätty: 05.11.2011 - 10:59

Kiitos kaille änestäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 19:59

Ei ole vielä vaihdettu talvirenkaita,vielä ei ole tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 20:18

Eivät lapseni niitä vielä vaihtaneet... ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 20:33

Mikäs kiire tässä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 20:42

Eimeidän suku vielä ole vaihtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 21:50

Ostaes multa talvirenkaat vainen,
niin ne mulle suuren ilon tuo..............

Sä vailla ennen mi renkaitasi lie....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 21:51

Eipä kiirettä. Talvea ootellessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2011 - 00:05

Varastossa ovat edelleenkin . Plussakeliä riittää. Helposti käy vaihto sitten kun on siihen tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 09:08

no tota noin eihän ole luntakaan vielä maassa ja ei oo ny menoa pohjoiseen niin en oo vaihtanna.
joulukuussa pitäs olla talvirenkaat paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 18:37

kultsi vaihtoi minun biilini .. vaikka nyt hieman naurattaakin +10 ja aurinko paistoi päivällä oikein lämpimästi .. mut joudun välillä lähtemään aamutuimankin liikenteesen , enkä pääse bussilla , joten olkkoot siellä missä ovat eli auton alla .. jos ei talvea tulekkaan niin ei haittaa sekään .. mut se haittais , jos joutuisin liukkaalla kolariin tai vaikka vain ojaan .. voihan sinne kolariin muutenkin joutua , mut tuos on ainakin ne talvikumit ja sillä sipuli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.10.2011 - 20:46

tunti sitten vaihdoin molempiin autoihin, yövuoroviikko tulossa ja muutamana aamuna on ollut pakkasta ja paikoin jopa liukasta, nyt tosin on aika lämmintä, mutta joka vuosihan se "talvi yllättää", ja ruumiita tulee :( säästän sen muutaman euron jossain muussa kuin talvirenkaiden käytössä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:55

just tänä aamuna työautoon -ukko ei ole tainnu meidän autoon vielä............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:57

Matti myöhänen ilmoittautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 10:01

Isäntä vaihtoi viikonloppuna :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:07

Nastat on alla, matka pohjoiseen tulossa.