Mitä mieltä olette BB-Janican käytöksestä?

Avainsanat: big brother janica

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 09:54

Kuka minkäkin perään, eihän sitä raa´asta nahkamunasta ja vetelästä ole mihkään.
Tytöt ovat tyttöjä ja pojat ovat poikia.

Lisätty: 04.11.2011 - 07:01

Kiitos kaikille valinnan tehneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 08:43

Lööppien perusteella ainakin taitaa tyttö olla kova munan perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:11

En seuraile mokomaa BB-juttua ollenkaan. Seuratkoon ken haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:33

Irtopeppu näyttäisi olevan...
Kyllä hävetä saisi... ihan julkisesti telkussa, hyi hävetköön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:41

Nuoresta iästä huolimatta hän hyvä telinevoimistelija ja käytös erinomaista.Mallia voisi ottaa tytöt ja pojat.
www.youtube.com/watch?v=MoJOTbKZSyk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:51

En katso ohjelmaa ollenkaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 12:37

Lahna näkyy olevan.
www.tv2.no/bigbrother/full-k...18107.html
Että tämmöinen ohjelma tuo on? Ei taida olla aineksia elokuvaan tuosta sarjasta? Ennemmin katson vaikka Simpsoneita.
BB:n pääsyvaatimuksiin kai kuuluu, että polttaa ketjussa, juo ja kiroilee, menettää hermonsa pienimmästäkin asiasta, moraalia ja omaatuntoa ei saa olla, tatuoinnit ja lävistykset pakollisia, mielellään omattava seksuaalisia poikkeavuuksia ja uskonto mielellään joku muu kuin ev.lut. jos ei ole pakana.
Tuli tuon videon myötä katsottua koko vuoden kiintiö täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 19:26

En seuraa ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 19:35

En mitään, en sitten yhtikäs mitään mieltä ole minä BB -Janikan käytöksestä enkä senpuoleen muuten muidenkaan samassa talossa nyt olevien /aijemmin olleiden sillä minua tuollaiset uutiset ei kiinosta ei sitten yhtään. En ole katonut BB:tä kertaakaan koko sen historian aikana. Lukematta on jääneet myös siellä olleista ja nyt olevista tekaistut lehtijutut. Jo pelkät otsikot BB-läisistä on saaneet senverran pahanlaiset inhonväreet kulkemaan pitkin kroppaani, että viimeisetkin halut lukea otsikoiden alla olevat jutut on kaikonneet sen jäkeen taivaan tuuliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 23:46

En katso sellaista roskaohjelmaa - sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 06:18

Yleensä vai jostakin tietystä teosta?

BB:n tekijät tuo esille kaikkea epäarkista käytöstä vähän ylikin. Ne asiat korostuu sitten enemmän kuin oikeassa elämässä korostuisi... En ole huomannut Janican käyttäytyvän mitenkään erityisen moraalittomasti tai järkyttävästi, mutta en olekaan katsonut jokaista jaksoa.

Oli kuulemma ollut kahdeksan (!!) viikkoa ilman eikä omien sanojensa mukaan oikein olisi voinut enää hillitä itseään. Tuskinpa kovinkaan monella ihmisellä mikään superhyvä itsehillintä on, kun jotain tekee mieli... :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 19:59

Vai kahdeksan viikkoa ilman? Pitäisi kai palkinto antaa. Tai ehkä sekin menisi matulan vaimolle : ) Kukin tyylillään, mutta tuota ohjelmaa kritisoin. Kun on monesti tuohon aikaan pieniä lapsiakin television äärellä eikä aina ehdi vahtimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:26

En katso koko ohjelmaa, en pidä siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 08:32

Enpä tiedä mitään koko ohjelmasta, joten no comments.