Kysyisin miten tabletin kieliasetukset löytää? meni vahingossa kiinankielelle ja sitä en hallitse. Nyt tablettia en voi käyttää.

Suomenkieltä ei ole.

Lisätty: 23.10.2011 - 21:30

Kiitos kaikille jotka autoitte löytämään ratkaisua tuohon tabletin kieliasetus ongelmaani. Nyt asia on pois päiväjärjestyksestä ja tabletti toimii.
Keksin, että katson netin sanakirjasta kääntämällä sanat, kieli, asetus ja englanti, suomesta kiinaksi ja näin sain tietää mistä etsin vastaavat merkit tabletistani. Ja kas kummaa, englannin kieli löytyi ja nyt tablettini toimii.

Avainsanat: hymiö joka tarkoittaa kieliasetusta ja mistä sen löytää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 17:29

www.ekirjailija.com/forum/in...topic=41.0

pistähän kysymyksesi tänne

Kysyjän kommentti

Paras tämä vastaus on siksi, että rohkaistiin laittamaan kysymys tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 19:41

Miten pääsit tänne kyselemään???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 21:18

Kysy onko jollain kaverilla tabletti ja seuraa siitä miten pitää muutella kieliasetuksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 23:33

Loppu hyvin.kaikki hyvin,kannattaa silti opiskella kinnan kieltä,erittäin laajaltai puhuttu kieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 23:22

Meni hieman yli tuo mitä hait kysymykselläsi. Mutta taisit saada jo vastauksen. Minulle tabletti on lääke, siksi en ymmärtänyt.