Onko nyt kuvattu synnyt syvät?

Astronomit kuvasivat ensi kertaa planeetan synnyn (Honolulussa).
www.hs.fi/ulkomaat/Astronomi...5547580998

Avainsanat: kaikkea se honottava lulu keksii

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 21:08

Jopas jotakin. Onnistumisen ilo oli varmaan valtaisa.

Kysyjän kommentti

On syntynyt jo 450 vuotta sitten jos valovuoden käsite pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 11:12

Minä olen aina aika skeptinen tällaisten "uutisten" suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 13:15

Niinhän nuo väittävät, mutta uskoakko aina on joku joka ilmoittaa olevansa oikeassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 13:52

Jostain kaikki joskus tultu.Avaruus ja planeetat ovat aika vekkulia asiaa. Hienoja kuvia sieltä saatu. Kiitos tutkijoitten kun niitä koneita sinne lähettäneet.Koska sorkkasee kusiaispesään ja mitä siitä seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 16:41

" "Peruskysymyksiin missä ja milloin on helpoin vastata, kun voi seurata planeetan muodostumista", Kraus sanoo."
Siinäpä seuraa, millainen tuosta syntyy. Ehkä 100 000 vuoden päästä voi jo havaita pientä kehitystä?
Mitenköhän paljon tuota kuvaa on käsitelty?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 14:27

olen usein miettinyt mitä sitten jos iltatupakilla ollessani ja taivasta katsoessani näkisin jonkun tähden sammuvan. sehän tarkoittaa vain että miljoonia vuosia sitten tapahtunut näkyy maassa ja minä onnellinen(?) sain sen nähdä.

tuota syntyä voi olla jo hippasen vaikeampi vielä kohdata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:40

Tiedä oikein uskoako....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 20:42

Uskoo ken tahtoo....