Mikä oli Theia-planeetan osuus elämän synnyssä?

Lisätty: 23.10.2011 - 08:43

Apuja aluksi; fi.wikipedia.org/wiki/Kuun_synty

Lisätty: 23.10.2011 - 20:59

Täältä sen oivalsin:
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...187#328690

Avainsanat: elämä maapallolla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 14:08

Valtaisa kolari ja kaikki irtoava lensi taivaan tuuliin. Jäi vain jäljelle se, jonka kehityksen osana olemme mekin napsulaiset.

Kuitenkin on niin, että kuu on saanut toiveiden toteutumisen osakseen.

Kuka kuuhun kurkottaa, se avaruuden haluaa valloittaa.

Kysyjän kommentti

Kuu pakenee koko ajan maasta. Se hämmensi kuumia meriä paljon lähempää ennen ja sai aikaan keitoksen jossa elämä syntyi merissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 08:42

Noin 4500 miljoonaaa vuotta sitten Thea-planeetta törmäsi maahan.......Nuoreen maahan törmäsi Marsin massainen planeetta ja tämän sikoamasta aineesta syntyi kuu.

Vaikeasti ymmärrettävä ja sanottu asia minulle.
Tarvitaan paljon tiedettä ja tottuutta tälle uskomukselle minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 13:14

Antimateriatutkijan elämä ei siis ole helppoa, koska elämme keskellä erittäin ... Kuu syntyi, kun hypoteettinen protoplaneetta Theia törmäsi Maahan noin 50 miljoonaa vuotta ....

www.google.fi/#hl=fi&sug...mp;bih=861

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 00:14

En usko ollenkaan noihin miljooniin vuosiin......
Maailma on noin 2000 v.vanha. Tiedemiehet sanovat kyllä vaikka mitä, mutta niin ei asia ole.
Kukin saa uskoa mitä haluaa !