Huomenta napsuille ja suloista sunnuntai-aamua. Mitä mietit tänään ensimmäiseksi?

Lisätty: 23.10.2011 - 09:38

Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen aamukampa jossa on 5 piikkiä jäljellä. Iltavuoron tehtyäni tänään on taas yksi vähemmän. Suunnatonta riemua ja helpotusta tunnen tämän tästä.

Avainsanat: alkaa päivä uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 07:56

Hyvää huomenta Mariaana Sinulle ja kaikille napsulaisille, joiden silmät avautuvat pikkuhiljaa, kuin kissanpennuilla tähän sunnuntaiaamuun. Ulkona on pimeätä vielä, mtta ei sada.
Jahas, että mitäkös mietin kun heräsin. Ensiksi kiitin yläkerran unienkeleitä ja Isäntää,
että olen saanut taas uuden päivän aloittaa. Sittenpä keitin desilitran kaurapuuron ja pillerisatsin
tyhjensin elämäneliksiiriksi.
Päiväohjelma on vielä verhon takana. Ainakin tyttäreni pojan Mikon pitäisi tulla säätämään minun
uutta telkkaria kohdalleen, kun sellaisen innostuin vuoteen päätyyn ottamaan.
Ei tule riitaa kenenkään kanssa mitä ohjelmaa katsoo. Olen kyllä laiska telkan katsoja, minusta aika
menee hukkaan ihan siinä. Mutta nykyään onhan se viihdettä minulle nyt kun käsityöt ovat kuvioista
poissa. Ja saa makoisasti maata ja töllöttää telkan maailmaa.
Joten heippa vain seuraaville vastaajille.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 08:12

Klo 4.30 aloin ja katsoin DVD:n "Kuun mysteeri" n.1h.
Siinä sitä infoa tulikin elämän synnystä tällä Telluksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 08:21

Tänä aamuna herätessäni mietin onko eräällä tuttavallani kaikki hyvin,kun eilen ei saatu häneen yhteyttä puhelimella eikä ovikelloa soittamalla ja hänen ystävänsäkkään ei tiennyt hänestä mitään.Toivon asian selviävän tänään parhain päin.Saimme illalla melko välinpitämättömän kommentin hänen ystävältään,hän lausahti ykskantaan en voi auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 10:25

Huomenta napsut! Ensimmäiseksi aamulla suunnittelin alkavan päivän puuhia, joista suurimpana pihamaan haravointi. Leppoisa sunnuntaipäivä, jolloin aikaa tehdä kaikkea mukavaa ja ulkohommista tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 11:17

Ei tässä mitään se kummempaa tullut mietittyä, reipas aamulenkki tuli tehtyä raikkaassa syyssäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 13:18

Nyt tässä Napsuilen lapsenlapsi tällähetkellä mieheni kanssa ulkona ja minulla kattilat porisevat kaalipataa...
Siis työntäytteistä sunnuntaita illalla otan levon kannalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 14:04

Minä istun ja napsuttelen. Ihmettelen elämän iloa ja onnellisuutta.
Eilen oli lapsenlapsia kyläilemässä ja nyt on hiljaista kuin huopatossutehtaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 17:32

aamulla herätesäni kuulin kutsun , kun suppilot huhuilivat , et cibyyy .. missä viivyt me halutaan sun sienikoriin ja kuivuriin.. nyt ovat sienet kuivurissa ja iso pellillinen tulossa suppispiirakkaa .. vesi kielellä jo valuu njam ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 18:12

Ensimmäinen ihmetyksen aihe oli tänäkin aamuna,miten mun kodin ikkunasta voi paistaa aurinko kun ulkona on lähes pilvistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 22:05

Mitä minä mietin: mitä nuo vanhemmat nyt taas meni mut herättää. Rupeiskohan pelaa minecraftii?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 13:37

Olimme kaupunkilomalla, herätys tosin oli sunnuntaina melko varhain eli klo 06.00. Laukku piti pakata, hiukset pestä ja kuivata, sitten aamiaiselle klo 08.00. Hotellihuoneen luovutus klo 12 mutta päivä oli ihan mukava, kaunis ja aika lämmin, tuuleton päivä. Illalla sitten lento kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 23:01

Miten selvitä tästä päivästä - talo täynnä vieraita.