Mitä napsut kokkaavat näin lauantaina?

Aloittelen tässä perunoiden kuorimista ja teen possusta mausteisen ruuan uunissa..nimeä sille ei taida ollakaan...no olkoon vaikka Anttilan possusoossi. Jälkkäriksi vanilja-mustikka kerroskiisseli. Ruokajuomana piimä, maito ja vesi.

Avainsanat: lauantai menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 12:46

tuossa puuhellassa laitan possunpaistin uuniin ja teen koskenlaskija pinaattikeittoa kera keitinmunien .. niin ja juustokasviksia posun kera.. ensin syödään pinaattikeitto ja myöhemmin possu ..saatan tehdä marjarahkaa jälkäriksi tai hedelmärahkaa .. sen saa päättä kultsipultsi :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 14:28

Vartin päästä valmis broileria juustoa välissä vihannespedillä riisiä ja hedelmäinen curry kastike....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 16:02

Peruna-jauhelihalaatikkoa, fetasalaattia ja jälkkäriksi hedelmärahkaa. Illaksi aion pyöräyttää lohipiirakan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 16:27

Kylmäsavulohta, kananmunavalkokastike ja keitinperunat. Ruokajuomana luomumaito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 17:05

Kävin syömässä nepalilaista niin nyt kyllä pärjää loppupvn ja säästyy kokkaamiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:07

Tänään ei paljoa kokkailtu,söimme savulohta ja leipää,nyt saunanjälkeen minä söin savuporolenkkäi mikrossa kuumennettuna vaikka mikro ei ole hyvä makkaralle,mutta kyllä minä sen söin kakistelematta.Huomenna teen hyvää ruokaa ihan itse.en syönyt sitä mikroa vaan söin sen makkaran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:55

Minun ruokalistani on hyvin yksipuolinen ollut jo monta viikkoa.
Somakkia, lihaperunasoselaatikkoa ja" tytisevää"aladobia.
Kulaus levolacia päälle ja odottamaan mitä tuleman pitää
Hyväksyikö vatsa tällä kertaa satsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:57

Osti kilöon paistijauhelihaa ja siitä paljon lihapullia.Omia kuoripottuja, punajuuria , porkkanoita ja kurpitsa pikkelssiä. Piimää ja maitoo.Kahvia juotu useaan otteeseen.Hyvää ruislimppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:26

tossa remontin välissä tuikkasin hernerokat tölkistä kattilaan ja hiuka löytys pakkasesta savukinkkusuikaletta. maistuuhan tuo kun kova nälkä;) vettä kyytipojaksi.
remontin loppuhuipennus oli kun pääsi suihkuun ja sen jälkeen eiliset salaatit lautaselle ja savusiikaa kyytipojaksi. ja vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 20:13

Juustopastaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 00:12

Käytiinennen ooperaan menoa syömässä ravintolassa.
Antilooppia alkupalaksi ja minulle lammasvarras ja mies otti laihoja sammakon reisiä ja banaanilättyjä,
Hyvää oli.Huomenna kokkailaan sunnuntain kunniaksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 13:03

Alkuruoaksi suppilovahveroista sienikeittoa.
Pääruoaksi porsaan ulkofilettä pippurisessa kermakastikkeessa.
Jälkiruoaksi oli lämmintä juustoleipää ja lakkahilloa kermavaahdolla.

Näin minä tein ja vesi kielelle kirahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 22:48

Tämä napsutar teki kalakeittoa ihan isännän onkimasta kalasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:46

Riisiä ja kanaa.