Mitäs miehelle 50 v. lahjaksi? Mieheni veli täyttää pyöreitä ja lahja on hakusalla...

Lisätty: 22.10.2011 - 15:25

Eipä hänellä harrastuksia taida olla kuin tietokonepelit...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 15:51

Pullo laadukasta viskiä tai konjakkia on aika takuuvarma - joskin persoonaton.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 11:22

Jos haluatte viettää vesselin seuraavatkin pyöreät vuodet, niin: kuntosalikortti, zumba-kurssi, joogakurssi mieltymisen mukaan, kahvakuulat tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 11:45

Joku vauhdikas tanssikurssi onkin parempi kuin kiikkustuoli tai Reinot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 12:04

Pitäisi tietää vähän enempi kaverin taustaa, että minkä alan miehiä. Jokin elämys on aina tervetullut. Hommaatte hänet esim. ralliauton kyytiin yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 12:37

Harrastukset olisi hyvä tietää tai joku hänen haaveilemansa asia. Joku antoi 50v lahjaksi selviytymispaketin. Se sisälsi kaikkea hauskaa ja hyödyllistä tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 14:26

Kipaises postiisi siellä pikku kirjanen ( käy kortista) voihan vitsi minäkö 50 vuotias (löytyy ihan 30 alkaen mitä itse olen nähnyt, jos ei postissasi ole tilaavat kun pyydät)

Mikä on harrastus, itse ostin serkkuni miehelle tinaisen traktori pankin kultasepänliikkeestä ( on niin traktori fani ja se täyteen 2€ kolikoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:14

Pullo hyvää viinaa jos ennen ei ole maistanut niin nyt.Hyvä Konjakkipullo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:58

Kyllä minäkin konjamiinin puolelle kallistun, tai vaikka lahjakortti, se on aina yhtä mieluinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 20:02

Täysihoito kylpylään ja vartalohierontaan lahjakortti. Kyllähän sitä nörtinkin selkä kaipaa hierontaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 21:03

meidän isäntä sai 50 v lahjaksi puolimetrisen santa-maria laivan ja kellon jossa oli tietty kuva ja kaiverrus hannu 50v

Lisätty: 23.10.2011 - 22:29

Tai sitten keilaus tai golffaus kurssi. Tai kuumailmapalloajelu. Jotai unohtumatonta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 12:56

Jos on kova saunoja, niin osta vuolukivestä tehty nimikoitu kiuaskivi.
Minulla on ja kivasti kihisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 22:36

Lahjakortti hemmotteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:50

Kylpylään lahjakortti.