osaatko piirtää ja maalata,eli onko sinusta taiteellisuutta?

Miussa ei ole yhtään taitelian vikaa ,mutta ystäväni on taitava monessakin asiassa ja hän teki minulle taulun liituväreillä ja aiheena pupujussi heinikossa,työ on erittäin hyvä ja tänään ostan siihen kehykset,että saan sen seinälle.

Avainsanat: liituvärit pupujussi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 15:53

Tikku-ukon osaan juuri ja juuri piirtää, maalata osaan vain pensselillä seinää, mutta minulla on kaunis käsiala.

Kysyjän kommentti

Mie osaan piirtää istuvan kissan takaa päin,helppo juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 10:04

Piirrän ja laulan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 11:00

En sitten pätkääkään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 11:17

Osaan piirtää ja maalata. Kuvaamataidon tunnit olivat aina suosikkejani musiikin, historian ja englannin opiskelun lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 11:46

Kyllä minussa on aina asunut pikku taiteilija;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 12:05

Ei sitten yhtään, ellei töissä palavereissa lehtiön reunaan raapusteltuja kukkasia ja ruudukoita lasketa :D Laulaminen taitaa olla ainoa mitä jotenkuten osaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:46

Jos jotain osaan, niin kun saan 3 purkkia maalia, siveltimiä ja pahvinkappaleita, voin
siirtyä suurtenkin taiteilijoiden joukkoon.
Niin ja jonkinlainen maalausteline. eihän sitä nykyaikana tarvitse kuin vetäistä viivoja sikin sokin
ja antaa taideteokselleen nimen "hulluus kautta aikojen.

No en todellakaan ole taiteilija, mutta kirjoittaja jonkinlainen olen.
Noihin kastejuhliin, häihin hautajaisiin tuttujen pyydetään usein kirjoittamaan .
Rippujuhlat ja häät mukaan lukien. Olen paljon tehnytkin erilaisia laatikko kirjoituksia.
Vaikein oli keväällä rakkaan pikkusiskoni (66v) surujuhlaan tehdä hänestä hänenlaisensa kirjoitus.

On Eräs tv, osastokin pyytänyt minua kirjoittamaan todellisista aiheista, mutta en lupautunut kun oli
se iso leikkaus edessä.
Pieniä inspiroita saan joskus, voin yölläkin nousta niitä kirjoittamaan.
Nämä hiljaiset pitkät pimeät yksinäiset illat saavat mieleni kuvittelemaan kaikkea, sillä yöllähän
pinet tontutkin liikkuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 20:01

Eipä ole luoja taiteilijan lahjoja luonut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 12:52

Lovileikkausta harrastelen. Rukinlapoja, koristelippaita jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:25

Olen taiteellinen, jonkin verran olen saanut opetusta myös, enimmäkseen olan itseopiskellut opaskirjojen avulla. Maalaan akryyli-ja akvarelliväreillä, kotona "pysyvä omien töiden näyttely" ja olen myöskin myynyt töitäni kun näyttelyssä ovat menneet kaupaksi. Rahan takia sitä en tee, se vain on rakas harrastus.
Koulussa kuvaamatoidon tunnilla opettaja sanoi, että jatka tuoat, taitoja on. Kun aikaa kului , muistin sen ja tuli eräänlainen pakko aloittaa harrastus, sitä en kadu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 22:34

Olen erittäin taitava piirtämään tatin. Kädentaidot ja suusta tuleva ääni on vahvuuteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 06:40

En mielestäni ole yhtään taiteellinen. Kai kuka tahansa jotain piirretyksi saa, mutta mitenkäs sen osaa sanoa, milloin tuotos osoittaa taiteellisuutta ja milloin ei... Jos olisin taiteellinen, niin olisin varmaan kuullut siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:51

Pidän taiteesta, mutta taiteilija en ole.