Puoliso matkustaa paljon, mitä pitäisi ruveta pyytelemään tuliaisiksi? Lentokentällä ei enään ole paljon mitään halpaa enään.

Avainsanat: järki tuliainen matka lentokenttä ulkomaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 08:46

Jumppis se vitsi laukaisi. Ole onnellinen, että miehesi tulee kotiin, vaikkakin ilman tuliaisia.
Kyllä tuliainen olisi aina iloinen yllätys.mutta minula ei ole kuin lapset jotka joskus yllätttävät mummon.
No eihän sitä paljonnenään tarvitsekaan, mutta on kumma kun mistään ei voi luopua.
Jos hän tuo Sinulle laadukasta yhdesäolo aikaa, niin se on pop tällä hetkellä, kun kaikkialla vain
revitään ja riistetään koteja ja maailmaa.
Minä en osaa sanoa muuta, kun nuo lentokentätkin ovat niin jo unohtuneet ja muuttuneet.
Hyvä ja iloinen mieli tuliaisena kotiin ja siinä sitä on.

Kysyjän kommentti

Tämä oli elämänmyönteinen vastaus.
Ehkä ei mitään on parasta. Joskus vaan miestä pitää armahtaa ja pyytää tuomaa jotain niin tuntee itsensä tärkeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2011 - 23:04

Mitenkä olis sukupuolitauti? Eikö se olis eksoottista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 00:24

Riippuu vähän siitä missä hän matkustaa.
Lentokentiltä minä en osta mitään. Joskus tulee tuotua kunnollista viiniä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 06:57

Lentokenttäostokset eivät ole todellakaan edullsia. Itse tuon jotain paikallista likööriä, tms, tai harrastuksiin liittyvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 07:58

Tarvitseekos kentiltä ostaakaan vaan niistä maista joissa hän käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 07:59

pyydäppä siltä rahana se minkä olis pistäny tuliaiseen ;) pian sulla on kiva pesämuna ja voit ihan kotosuomessa mennä ostamaan mitä tykkäät !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 10:02

Merne mukaan niin ostat itse mitä haluat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 11:30

Kannatan matkaajan vinkkiä. Ei kerry turhaa krääsää kotiin ja voit käyttää suuremman summan kohteeseen, jota todella tarvitset tai haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 11:57

Miksi yleensä PITÄÄ tuoda jotain?Yleensä matkustajalle(varsinkin paljon matkustavalle) on tuliaiset vain riesa<mun mielipide.Halpaa saa kirppareilta,luulen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:55

Lentokenttä ostokset ova hyvinkin kallita :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 10:44

Onko sieltä pakko aina ostaa jotain? Mutta kosmetiikkaa voit aina pyytää tuomaan, kun uutta tarvitset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 12:48

Aikanaan kyseltiin toitko tuliaisia.

Vastaus oli:

"En tiedä vielä":-D

Sen jälkeen ei ole kyselty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 09:39

Helsinki-Vantaan olen kokenut Euroopan lentokentistä halvimmasta päästä olevaksi. Myös Budapest on ollut aika edullinen, mutta yleisesti ottaen lentokenttien myymälöissä on kallista. kKtselin juuri eilisiltana eräällä kentällä paikallisia tuotteita jotka maksoivat kaupungin kaupoissa 50% vähemmän kuin lentokenttämyymälässä.
Ei kait tuliaisia ole pakko pyytää.... itse ostan kaikki kosmetiikan kotikentältä, nytkin säästin sievoisen summan verrattuna siihen jos olisin ostanut oman kaupungin kaupoista.
Tuliaisista puheenollen mieheni osaa ostaa ne ilman että "tilaan" jotain ja matkustan niin usein itse että tarpeelliset tavarat tulee ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 21:08

Mitään tuliaisia ei tarvitse tuoda.Sehän on jo lahja, kun mies tulee ehjänä ja terveenä kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 22:27

Jos ei ole puolisolla älliä tuoda vapaaehtoisesti jotain - jätä sikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2011 - 22:40

itse tuon aina jonkun pullon mitä ei saa tai raaski kotimaassa ostaa, niitä on kertynyt hyllyyn muutamia kymmeniä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:52

En tiedä, hyvää viiniä.