Onko se sitten tässä. Tänään pitäisi tulla maailmanloppu, erään amerikkalaisen saarnaajan mukaan. Oletko myynyt omaisuutesi pois?

Avainsanat: maailmanloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 17:54

jokainen päivä on jollekin jossain pieni maailmanloppu.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi matula, Näinhän se on meidän jokaisen kohdalla.
Kiitos kaikille kantaa ottaville

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2011 - 15:16

Onneksi ei ole tarvinut myydä vielä mitään. Eihän omia romuja kukaan raaski myydä.Maailmanloppua kyllä saamme odottaa, tulee äkkiarvaamatta jotain muuta .Noihin taruihin en halua, enkä viitsikkään uskoa. Mikä on meille käyttöön annettu en usko että heti pois ottaavat, ilmoittamatta.Jonkun merkin meille vinkkaavat ,ennenkuin kääntäävät ympäri.Kerkisin mielessäni jo siraliisaa kaivatakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 15:29

Antaa tulla vaan. Olen valmis, mutta mitään en myy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 15:56

Ja taasko piti tulla, eihän tässä kuin ehdi lukemaan moisista...
Mutta Citymarket teki täys tuhon lompakolleni tänään joten tuo minun maailmanloppuni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 17:22

En ole myynyt, päinvastoin kirppikseltä lisää kamaa huusholliin kantanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 18:03

Maailmanloppu näyttää tulevan nykyään kerran vuodessa, eipä taida olla näihin juttuihin uskomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 18:18

Joopa joo...Hoh hoijaa...Taasko se nyt tulee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 18:50

En ole myynyt, mutta tunsin 70-luvulla erään tehtailijan, joka möi kaiken mahdollisen tehtaasta.
Oli kuulemma maanantai aamuna työntekijöillä huuli pyöreänä, kun tehdassali oli täysin tyhjä.
Ei siinä auttanut muuta, kuin alkaa hankkia uutta kalustoa ja raaka-aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 20:42

Gaddafille ainakin tuli maailmanloppu. Eilen, mutta kuitenkin. Ja ainahan joka päivä on jonkun loppu ja jollekin uuden alku. Ei sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 20:56

Hurjatan sanoin toiselle loppu ja toiselle alku. Ei siinä sen kummempaa - elämän pyörä pyörii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 22:43

Ei ole myytävää sillä kaikki jäi "sotapesään" 27 vuotta sitten. Voittajasta on jo aika jättänyt. Sellainen on oikeuslaitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 08:00

jaa myyny. lisää tuntuu vaan tulevan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 15:59

Jos tuota ennustajaa olisi uskonut, olisi maailman loppu tullut eka kerran jo 1994, sitten 21.5.2011 ja vielä nyt kolmannen kerran. Taitaa hän lukea ennusmerkkejä Raamatusta ihan omalla tavallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:52

Maailmanloppuja on elinaikanani ennustettu jo useita, ei tainnut tulla vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 21:08

joo-o hohhoiaa eikö sen pitänyt tulla tänään. No huomenna on uusi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 12:45

Iron Man, Spider Man, Kaik' Man.
No en todellakaan usko tuollaisiin hömpötyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 13:23

Niin kauan kun muistan on tuo asia ollut tulossa säännöllisin väliajoin. Totaaliseen , yhtäkkiseen loppuun en edes usko, jotkut uskoon hurahtaneet saattavat uskoa. Muistan lapsuudestani erään vanhemman uskovaisen naisen ennustaneen pikaista loppua ja täällä sitä vaan ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 22:24

Kyllähän minä höynäytettävissä olen hiusvärini takia - mutta tuohon en ryhtynyt. Onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:55

Samoilla linjoilla Idan kanssa, muuten voitte höynäyttää. Mutta maailmanlopun ennustuksiin en usko, enkä rupea omaisuuttani hävittämään.