Kokouskäyttäytymisen käytösopas!

1) käytä pöydällä olevia virvokkeita kurlaamiseen.
2) hätistä näkymättömiä kärpäsiä pääsi ympäriltä.
3) matki puhujan suunliikkeitä kädelläsi ja toistele hänen sanojaan piipittämällä.
4) ota taskustasi pumpulia ja tee siitä itsellesi korvatulpat.
5) kun puhuja sanoo, “onko kellään mitään kysyttävää”, kysy kumpaa sukupuolta hän itse asiassa edustaa.
6) maalaa itsellesi huopakynällä viikset ja ojenna kynä sen jälkeen rohkaisevasti nyökäten vierustoverillesi.
7) kommentoi puhetta tuon tuosta toteamalla puoliääneen: “Näkis vaan.”
8) päästele pitkiä hämmästeleviä vihellyksiä.
9) tartu vierustoveria poydän alla kädestä ja kuiskaa, etta sinä tunnet samaa kuin hänkin.
10) vastaa kännykkääsi sanomalla: “Ei, älä riisuudu vielä – tämä kokous voi kestää ikuisuuksia.”
11) hivuta parin minuutin välein tuoliasi kohti ulko-ovea.
12) ehdota yhteislaulua.
13) nuuhki epailevästi ilmaa ja tuijota työtovereitasi paheksuvasti.
14) lyö ennen kokousta kollegojen kanssa vetoa siitä, mitä liike- elämän slangi-ilmauksia pomo tulee puheessaan käyttämään. Taputtakaa aina myrskyisästi käsiänne, kun jonkun arvaus osuu oikeaan.
15) kirjoita lehtiöösi “toi kaveri on tosi kuumana sinuun”, näytä sitä vierustoverillesi ja osoita vaivihkaa sormellasi jotakuta kokouksen osanottajista.
16) ota taskustasi valtava tukku seteleitä ja ala itseksesi mutisten laskea niitä.
17) ilmesty kokoukseen tasmälleen samassa asussa kuin pomosi. Hämminkiä lisää, jos olet vastakkaista sukupuolta kuin hän.
18) vaihtoehtoisesti voit saapua kokoukseen hellekyparällä ja ratsupiiskalla varustautuneena. Tehosta omia sanojasi lätkimällä piiskalla pöytään.
19) kysy puhujalta, onko hän kommunisti.
20) hymyile kaikille iloisesti ja kerro, että vaihdoit aamulla yllesi uudet kalsarit.
21) totea kokouksen päätteeksi: “Kun meillä kerran on näin helvetin hyvä tiimi, niin miksei me kerrankin halata toisiamme!”

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 12:42

Repliikit on kokouksen suola. Niitä ei saa hävittää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2011 - 11:45

Tästä pitäisi nyt kyllä kokoustaa.
fi.wikimedia.org/wiki/Suosit...okouksille
Irc:in sijaan käytämme Napsua. Toiminet puheenjohtajana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 12:06

No ei muuta kuin kokous pystyyn ja onttopohja puheenjohtajaksi, sihteereitä löytyy joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 12:37

viidesrooli.wordpress.com/20...ska-bingo/

Lue "käyttäjien kokemukset",sain itsekin meilinä tämän samankaltaisen jutun monta vuotta sitten,nyt löytyi KNGn avulla samankaltainen,kannattaa kokeilla seuraavassa miitingissä,suosittelen...Itua kokouksiin!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 15:32

Kokeile sinä ensin noita käytösohjeita ja kerro mitä muut kokustajat sanoivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 15:51

En taida noita opetella... kokouksissa ei tule käytyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 17:21

No nyt ei muuta kuin kokous pystyyn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 22:20

Itselläni on tapana pitää puheet lyhyinä.
Joskus tulee veisteltyä huumorinlastuja, jottei ole liian tylsää.
Kokoukset apua...kuivaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 11:11

Ajatelkaas, jos skaikki kokoukseen osallistuvat noudattaisivat näitä ohjeita. Olisi tylsyys siitä istunnosta kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:15

Olen usein puheenjohtajana kokouksissa mutta nuo ohjeet kyllä aion unohtaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 22:11

Jätän mielelläni kokoukset väliin.