Onko sinun torstai toivoa täynnä?

Minun on ja toivon sateen loppumista,toivon myös hyviä sokerikokeen tuloksia,kävin verikokeissa tiistai aamuna ja otettiin paasto ja pitkäsokeri.Tänään iltapäivänä saan tietää tulokset.Kyllä minua hieman jännittää.

Avainsanat: torstai toivoa täynnä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2011 - 09:36

On, odottelen kyytiä Sortavalaan. Jospa jo näin loppuviikosta löytyisi se gruusialainen mieshieroja :)

Kysyjän kommentti

Löytyikö se mieshieroja sinulle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2011 - 09:09

Niinhän tuo sanotaan...
Mutt mitä mä toivoisin HUH HUH...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 09:15

En mitään erityistä toivo. Tänään on vähän toisenlainen siivousurakka, ja koska on kovaa tuulta, niin ei tule sisälläkään kuuma. Ikkunat vain auki joka suuntaan, niin virtaava ilma kyllä viilentää. Ja matot on helppo pöllyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 10:04

Aina täytyy olla toivoa voi vaikka täyttyä.Ihana Aurinkoinen aamukuitenkin, eilisen ukkosen jälkeen.Yöllä satoi monenotteeseen, kaunis ilma .Minä olen nyt sellaisella päällä että ajatella en viitsi nenääni kauemmas. Enkä varsinkaan tätä päivää kokonaisuudessa. Menen minne tuuli kuljettaa.
Siivoa pitäisi alakertaa.Siellä asusta meidän 3 kisulia. Ulkona saavat olla päivisin. Eilen käytiin mieheni kanssa kehonkoostumus mittauksessa oli ihan ilmainen.Uimahallilla,
siellä sellainen terveyskioski.Miehellä oli kaikki ihannaearvoja minulla painossa ja rasvaprosentissa korjattavaa.Saimme ruokavalioon dokumentteja.Se siellä sellainen uusi paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 12:07

Knoppitietoa:
Torstai on toivoa täynnä.
Torstai on hernekeittopäivä. Jos olet ollut kiltti, saatat saada myös pannukakkua.
Torstaisin käyvät yökerhoissa vain opiskelijat, epätoivoiset luuserit ja yksinhuoltajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:20

Yhtä varma asia, kuin kolikon heittäminen toivomuskaivoon.

Kissaäidille toivon onnellisia uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:49

Toivon lauantain tulevaksi, silloin on nimittäin viikon lomareisulle lähtö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 15:51

Huomenta vaan..yövuoron jäljiltä. Jokos kissaäitiä helpotti, tulokset? Nukuin aamupäivän ja heräsin ihanaan aurinkoiseen syyspäivään. Lähdimme suurelle suolle ja poimimme karpaloita. Niitä on paljon tänä syksynä. Pakasteessa on jo monta litraa. Nam, karpalokiisseliä vaniljakastikkeen kanssa. Aina on torstai toivoa täynnä ja aamukammassa kuusi piikkiä jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 22:13

On. Minun torstaini on sitä toivoa täynä jonka perjantai panee paremmaksi, lauantai lunastaa, sunnuntai siunaa, maanatai makeaksi maustaa, tiistai lopullisesti toteuttaa ja keskiviikko vielä kaiken jälkeen korkeuksiin kohottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 12:42

Voi ei, torstai oli ja meni on jo perjantai.
Mutta siirrän sen toivon ensitorstaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 11:13

Yleensä kaikki päivät ovat ainakin puolillaan toivoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 21:33

No jos se lasketaan, että pysyy nuoteissa - niin on silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:56

Torstait ovat aina toivoa täynnä, sydän on myös toivoa täynnä.