Minkälaisen rekisterikilven sinä haluaisit itsellesi? Kenellä on SÄÄ-1 ?

www.hs.fi/autot/artikkeli/-/...xt=oikotie

Hinta 1000 € AKElle sekä rekisteröinti- ja kilpimaksu katsastuskonttorille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2011 - 08:17

En ostaisi rekisterikilpeä autoomme,sehän on silkkaa hulluuta.Speden mustangin kilvessä luki AASI-1.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2011 - 05:15

"Otin kolmosen, kun olin kolmosella televisiossa töissä", Salojävi kertoo.

kilvet.com/_.cgi kertoo: SÄÄ-1
Volvo S40 # ei rekisterissä 2011

Aikoinani ostin minin jossa oli sopiva kilpi 2500 markalla (420€). Tein siitä kisapelin jolla tuli ajettua n.40 rallia. En maksa ylimääräistä kilvistä siitä lähetään.

Lisätty: 20.10.2011 - 17:09

Ei sentään kaikki ole Spedellä ollut, vaan Enska Itkosen autokouluautossa AAS-1.
Sodankylän poliiseilla on vieläkin LUU-5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 09:08

tuo BO-55 olis mulle ihan kiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 12:02

Olen nähnyt joskus rekkarin SEX-1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 12:15

Ihan sama,vaikka ABC-kissa kävelee,kun en kuitenkaan saa PATE-10

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:15

Tietenkin PAPPA-4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:45

Olen nykyiseen ihan tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 15:53

Meinasin hakea MARI-1, mutta olis ollut sen verran kallis juttu, että jätin sikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 16:30

Rahalle on kyllä parempaakin käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 22:00

Ottaisin sellaisen joka tulee nimeni etukirjaimista sekä syntymäajasta. Kai jonkun säätietojen lukijan. En tiedä tarkalleen kenen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 22:30

Minä en halua minkäänmoista rekisterikilpeä itselleni sillä jos sellaisen saisin en tietäisi mihin sen kiinnittäisin. Polkupyörässä se näyttäisi hassulta ja potkukelkassa vieläkin naurettavammalta. Kaulaanikaan en sitä voisi ripustaa, sillä se kun olisi vain tiellä. Lastenvaunutkaan eivät tule kysymykseen rekisterikilven kiinnityspaikana siksi, että tämän ikäisellä naisella niiden työntely merkkaisi vuosisadan suurimman skandaalin syntyä ja sitä en totisesti haluaisi. Kotimme seinät on jo niin täynä kaikenlaista kamaa, että sinnekkään rekisterikilpi ei mahtuisi ja vaikka ukkokultani monia ideoitani hyväksyykin niin tuskimpa hän ohjastamaan autoonsa akka-1:stä sallisi laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 12:47

Rolli 1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 10:58

ÄIT-1, jos Ä-kirjain olisi sallittu ja ylimääräistä rahaa mokomaan hassattavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:51

En saanut linkkiä auki, voi hitsi. Mutta nykyinen kelpaa ihan hyvin. Sitä ei kehtais ehkä ajaa millään hassulla kilvellä.